۶ ماه پیش

استخدام حسابدار با بیمه در شرکت فنی مهندسی و بازرگانی ستایش شهرکرد

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا پنج‌شنبه 8 تا 17)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت ستایش شهرکرد

شرکت فنی مهندسی و بازرگانی ستایش شهرکرد جهت تکمیل کادر خود در استان چهارمحال و بختیاری شهرک صنعتی شهرکرد، از همه شهرها از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
حسابدار
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: حسابداری
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: چهارمحال و بختیاری
آشنا با نرم‌افزار پارسیان و اصول حسابداری و حقوق و دستمزد
مزایا:
بیمه
سرویس رفت و برگشت
فضای استراحت
هدایای مناسبتی
پاداش
اضافه کاری
و ...

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
ستایش شهرکرد

شرکت دانش بنیان ماشین‌سازی ستایش شهرکرد، تولیدکننده شاخص ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته خطوط کارخانجات تولید سیم و کابل در ایران، مفتخر است که با بیش از 25 سال سابقه ساخت و تولید ماشین‌آلات ریخته‌گری، انواع کوره‌های ذوب و انواع ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته تولید سیم و کابل در زنجیره‌ی تأمین و خودکفایی کشور مشارکت مؤثر داشته باشد. ماشین‌سازی ستایش پس از کسب موفقیت در تولید نخستین خط تولید آپ کست مس به روش عمودی در ایران و با استفاده از تجربه نزدیک به سه دهه فعالیت حرفه‌ای تولیدات صنعتی با درنظرگرفتن استراتژی تعالی سازمانی و بهره‌مندی از دانش درون سازمانی، موفق به تولید نمونه‌های کاملاً داخلی ماشین‌آلات و دستگاه‌های پیشرفته تولید سیم و کابل از جمله ماشین تیوبلار استرندر 6+1 و 12+1، دستگاه کشش هیدرولیک، ماشین بانچر، ماشین کیج کیبلینگ، ماشین فاین، ماشین ریجید استرندر، انواع ماشین‌آلات اکسترودر و... مطابق با استانداردهای جهانی و اخذ تأییدیه از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران شد و از سال 1398 تولید رسمی و انبوه این ماشین‌آلات را با تکیه بر توان داخلی و همت (تلاش یا پشتکار) کارشناس

https://iranestekhdam.ir/?p=2826167
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه