استخدام حسابدار برای شرکت ایستاسازان برج سپانو در اصفهان
استخدام ایستاسازان برج سپانو
شرکت بازرگانی ایستاسازان برج سپانو، فعال در حوزه تجارت بینالملل و صادرات سنگ ساختمانی، جهت تکمیل کادر خود در اصفهان (خیابان شیخ مفید) از افراد دقیق، منظم و واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
| عنوان شغلی | شرایط احراز |
| حسابدار |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
استان مورد نیاز: اصفهان
شهر مورد نیاز: اصفهان
شرح موقعیت شغلی: در این جایگاه، شما مسئولیت اصلی ثبت و ضبط رویدادهای مالی روزانه شرکت را بر عهده خواهید داشت. تمرکز اصلی شما بر صدور دقیق فاکتورهای خرید و فروش، انجام امور بانکی و خزانه، و بایگانی منظم اسناد فیزیکی و دیجیتال است. شما به عنوان امین شرکت، با اسناد محرمانه سروکار دارید و انتظار میرود در چارچوب پروتکلهای ارتباطی شرکت، تعاملات مالی با تامینکنندگان و مشتریان را مدیریت کنید. دقت , هوش و سرعت عمل کلید موفقیت شما در این نقش است. لازم به ذکر امور حسابداری شرکت فاقد امور مالیاتی می باشد. شرح وظایف و مسئولیتها: انجام امور حسابداری شرکت (فاقد امور مالیاتی) صدور اسناد تجاری: صدور پیشفاکتور (PI) و فاکتورهای فروش و ثبت فاکتورهای خرید و پکینگ لیست کنترل و مغایرتگیری: مغایرتگیری حسابهای بانکی/ مغایرتگیری با طرف حسابها/ تطبیق «پکینگ لیست» انبار با «فاکتور خرید» کارخانه امور خزانهداری: انجام کلیه تراکنشهای بانکی، پایا,ساتنا و صدور چک / هماهنگی با صرافیها / پرداخت و دریافت دلاری بایگانی: اسکن و بایگانی دیجیتال و فیزیکی اسناد/ ثبت و ضبط قیمتهای خرید و فروش / بایگانی فاکتورهای خرید و فروش مدیریت تنخواه: مدیریت تنخواه دفتر و تیم عملیات و ثبت اسناد تنخواه. ارتباطات: ارسال فیشهای واریزی و اسناد مالی برای طرفهای تجاری (تامینکنندگان/مشتریان) امور اداری:خرید اینترنتی برای شرکت/ نامه نگاری /کارهای اداری خارج شرکت مانند اداره بیمه و ثبت شرکتها گزارشدهی: تهیه گزارش روزانه . ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 و نیم صبح الی 4 بعد از ظهر+ نیم ساعت دورکاری الف) مهارتهای تخصصی (Hard Skills): تسلط کار با کامپیوتر و اینترنت و اکسل تسلط به حسابداری و تسلط کار با نرم افزار حسابداری (ترحیجا پارسیان) آشنایی با کارهای اداری (نامه نگاری, بایگانی و ...) زبان انگلیسی متوسط به بالا حداقل 2 سال تجربه کاری حسابداری (ترجیحاً در شرکتهای بازرگانی یا فروش). حداقل سن 28 سال و حداکثر 55 سال ب) مهارتهای نرم و رفتاری (Soft Skills): رازداری و امانتداری دقت و جزئینگری نظم و انضباط توانایی برنامه ریزی و سازماندهی ج) مهارتهای غیر الزامی (اولویت با افرادی هست که مهارت های زیر را دارند) آشنایی به نرم افزار حسابداری Odoo تسلط به گوگل ورک اسپیس (گوگل شیت, گوگل داکس , گوگل درایو) آشنایی با هوش مصنوعی آشنایی با امور مالیاتی مزایا: حقوق ثابت 35,000,000 تومان محیط کاری آرام، حرفهای و دور از حاشیه. فرصت یادگیری فرآیندهای بازرگانی بینالمللی |
متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.
مراحل استخدام:
1- ارسال رزومه (دریافت و بررسی رزومه ها حداقل 7 روز کاری بطول می انجامد) 2- مصاحبه کوتاه آنلاین از رزومه های پذیرش شده 3- مصاحبه حضوری در صورت پذیرش در مصاحبه آنلاین
- ثبتنام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
- آدرس اصفهان خیابان شیخ مفید خیابان ارباب کپی
- مهلت ۱۴۰۴/۱۱/۲۵
- محل کار خیابان شیخ مفید
Introduction to Borj Stone CorporationBorj Stone Corporation boasts a dedicated team of skilled professionals specializing in the production, marketing, and shipping of natural stones. Leveraging advanced technology, state-of-the-art equipment, and industry expertise, they offer an extensive range of premium Iranian natural stones, such as marble, travertine, granite, and onyx. The company takes pride in delivering these exceptional products at competitive prices. BORJ Corporation is committed to providing world-class quality products, highlighting Iran’s prominent role as a leading exporter. We prioritize quality and strive to be a trusted provider of premium natural stones.