استخدام حسابدار، سرپرست حسابدار، مسئول دفتر، کارشناس منابع انسانی و صنایع
به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری در شهرک صنعتی کمشچه اصفهان نیازمندیم:
ردیف |
عنوان شغلی |
شرایط احراز |
1 |
سرپرست حسابدار |
جنسیت:خانم یا آقا حداقل مدرک لیسانس حسابداری حداقل سابقه کار مرتبط 3 سال آشنا به اصول بایگانی اداری مسلط به نرم افزار OFFICE حسابدار با روابط عمومی خوب، انگیزه و انرژی مثبت آشنا به اخلاق حرفه ای و کار در محیط اداری و رسمی مسلط به حسابداری صنعتی مسلط به صدور اسناد حسابداری مسلط به صدور و ثبت انواع فاکتور مسلط به فرایند های مالی و حسابداری و حقوق و دستمزد مسلط به امور مالیاتی (مالیات بر ارزش افزوده – معاملات فصلی ) مسلط به تنظیم لیست بیمه تأمین اجتماعی و مالیات حقوق تنظیم گزارش صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده آشنا با قوانین کار و قوانین تامین اجتماعی آشنایی با دارایی ثابت و انبار آشنایی با بهای تمام شده و محاسبه سود ثبت و مغایرت گیری خزانه داری (بانک - صندوق - تنخواه گردان) سندرسی واطمینان از صحت صدور اسناد حسابداری بر اساس مدارک صدور اسناد اخذ تاییدیه اسنادو نامه های مربوطه به حسابداری و امضاء آنها براساس دستورالعملهای موجود طراحی کدینگ سیستم بصورت استاندارد تراز دقیق حسابها منجمله حسابهای بانک نگهداری از اسناد حسابداری و گرفتن بک آپ از اسناد صادره در نرم افزار حسابداری اصلاح و بستن حسابها در پایان دوره مالی شرایط سازمان: محل کار: شهرک صنعتی کمشچه با سرویس رفت و برگشت (مصاحبه دفتر اصفهان)
|
2 |
حسابدار |
تحصیلات: کارشناسی علاقمند به یادگیری و پیشرفت سابقه حداقل 2 سال آشنایی کلی به مباحث حسابداری آشنایی با نرم افزار حسابداری شرایط سازمان: شهرک صنعتی کمشچه با سرویس رفت و برگشت
|
3 |
کارشناس منابع انسانی |
وظایف کلی: رسیدگی به امور پرسنلی رسیدگی به امور مرتبط با گزینش و استخدام رسیدگی به امور مرتبط با حقوق دستمزد بررسی و رسیدگی به امور قرارداد ها و سایر امور حقوقی مجموعه شرایط احراز: تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته: کارشناس حقوق آشنایی با قوانین اداره کار تسلط بر نرمافزارهای Office روابط عمومی بالا مسئولیتپذیری رعایت انضباط کاری و وقتشناس مسئولیت پذیر،صبور منظم و دارای توان مستند سازی علاقمند به یادگیری شرایط سازمان: محل کار: شهرک صنعتی کمشچه با سرویس رفت و برگشت (مصاحبه دفتر اصفهان)
|
4 |
مسئول دفتر |
وظایف کلی: هماهنگی بین واحد های مربوطه تسلط به امور اداری توانایی انجام مکاتبات اداری نگهداری و نظم دهی به مکاتبات اداری در دبیر خانه و بایگانی پیگیری مستمر فعالیتها تا تحقق دستیابی به نتایج شرایط احراز: جنسیت: خانم تحصیلات: حداقل کارشناسی سابقه کار: حداقل 2 سال تسلط بر نرم افزارهای Office روابط عمومی بالا مسئولیت پذیری صبر و تحمل و مدیریت استرس مدیریت زمان تسلط بر انجام کارهای همزمان توانایی گزارش دهی روابط عمومی عالی حافظه خوب و حضور ذهن رازداری در فعالیتهای اداری رعایت انضباط کاری و وقتشناس علاقمند به یادگیری شرایط سازمان: محل کار: شهرک صنعتی کمشچه با سرویس رفت و برگشت (مصاحبه دفتر اصفهان)
|
5 |
کارشناس صنایع |
جنسیت: خانم و آقا دارای مهارت تحلیل و بررسی سیستم های موجود و بازنگری فعالیت های بخش بسته بندی تهیه و پایش دستورالعمل کنترل پروژه و تهیه گزارشات هفتگی (زمان- هزینه-پیشرفت) سنجش چگونگی تولید در قسمت مربوطه پیاده سازی روش های کنترل کیفیت برای حل مشکلات تولید و کاهش هزینه ها و توسعه استانداردهای طراحی و تولید آرشیو مستندات و فایل های پشتیبان برنامه ها و گزارشات پروژه پیش بینی و برآورد نیازها رعایت کلیه اصول ایمنی در کار توانایی مدیریت و رهبری آموزش کارکنان تحت نظر ارتباط و تعامل با کارشناسان تخصصی سایر بخش ها آشنایی با MSP جوان و پرانگیزه دارای روحیه مشارکتی و انجام کار تیمی علاقمند به یادگیری شرایط سازمان: محل کار: شهرک صنعتی کمشچه با سرویس رفت و برگشت (مصاحبه دفتر اصفهان)
|
متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.