۱ روز پیش

استخدام حسابدار مسلط به سپیدار و اکسل در شرکت تراز محاسب فرتاک البرز

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۴ سال)
از ۱۴ میلیون تومان
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت تراز محاسب فرتاک البرز

 

شرکت تراز محاسب فرتاک البرز در شهر کوهسار (خیابان چندار) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
حسابدار جنسیت: آقا و خانم
نوع همکاری: حضوری
ساعت کاری: تمام وقت (شنبه تا پنجشنبه)
مقطع تحصیلی: کارشناسی
حقوق: از ۱۴ میلیون تومان
یک نفر
مسلط به سپیدار و اکسل
با سابقه کاری 4 الی 5 سال

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
تراز محاسب فرتاک البرز

معرفی شرکت تراز محاسب فرتاک البرزشرکت تراز محاسب فرتاک البرز در زمینه خدمات مشاوره و حسابداری، مالی، مالیاتی، بیمه و آموزش نرم‌افزارهای حسابداری فعالیت می کند. این شرکت با تجربه 40 ساله اساتید و همکاران مجرب، خدمات خود را به نهادها، شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، و حتی تمامی اشخاص حقیقی در استان البرز و سایر استان‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت اعتقاد دارد با ارتقا و مکانیزه کردن ساختار سیستم‌های مختلف، می‌تواند به رشد و بهبود عملکرد در تهیه و تنظیم گزارشات مالی و ارائه آن به مراجع مالیاتی، تامین اجتماعی و دیگر ذینفعان کمک کند. همچنین، آموزش حرفه‌ای و آماده‌سازی نیروهای فارغ‌التحصیل و افراد مبتدی در زمینه‌های حسابداری و مالی از اهداف اصلی این شرکت است تا فارغ‌التحصیلان با اعتمادبه‌نفس کامل و بار علمی مطلوب وارد بازار کار شوند.آدرس شرکت تراز محاسب فرتاک البرزکرج - بلوار شهید مطهری - خیابان میعاد 2 - ساختمان سپیدار - پلاک 19 - طبقه 3 - واحد 6

https://iranestekhdam.ir/?p=2853978
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه