• ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام در شرکت های نفت و گاز به شرط گذراندن دوره مهارتی

استخدام در شرکت های نفت و گاز به شرط گذراندن دوره مهارتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اولویت معرفی جوانان مهارت دیده برای اشتغال در شرکت های نفت و گاز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: جوانانی که دوره های مهارت آموزی اشتغال را گذرانده اند در اولویت معرفی به شرکت های نفت و گاز استان هستند.

عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیکاری یکی از عمده مشکلات جوانان استان بوشهر است، درحالی می‌توان با مهارت آموزی بخش زیادی از مشکلات اشتغال را در استان حل کرد؛ بر اساس نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر دوره‌های مهارتی در حرفه‌های جوشکاری، لوله کشی صنعتی، ابزار دقیق و برق صنعتی در شش مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان جهت اشتغال جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود:  بر اساس تفاهم نامه منعقد شده آموزش فنی و حرفه‌ای، استانداری بوشهر و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در راستای مصوبات سفر ریاست جمهور به استان، جوانان استان بوشهر برای اشتغال در حرفه‌های مورد نیاز صنعت نفت مهارت افزایی می‌شوند.

وی ادامه داد: افراد مهارت آموخته بر اساس تفاهم انجام شده بعد از پایان دوره آموزشی به شرکت‌های صنعتی مستقر در سطح استان جهت اشتغال معرفی خواهند شد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دشتستان، دشتی، دیر و کنگان به عنوان مراکز معین این آموزش‌ها در سطح استان انتخاب شده و علاقه‌مندان به فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

عبدالمجید دراهکی با اشاره به این نکته که ظرفیت جذب نیرو در شرکت‌های حوزه نفت و گاز محدود است، اضافه کرد: مهارت آموختگان در حرفه‌های مورد نیاز صنعت نفت با اولویت آموزش به شرکت‌های حوزه نفت و گاز معرفی خواهند شد.

دراهکی با اشاره به تدوین بیش از ۲۰۰ رشته مهارت‌آموزی بر اساس ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان گفت: جوانانی که مهارت‌آموزی می‌شوند، اشتغال آنان تضمین است.

وی اعلام کرد: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی باید با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مردم جامعه گسترش یابد و متناسب با هر شهرستان و مناطق مختلف استان بوشهر در برنامه آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای این استان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مهارت آموزی را زمینه ساز توسعه در هر صنعتی دانست و تصریح کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار و به ویژه مراکز صنعتی و ظرفیت‌های نقاط مختلف استان بوشهر از برنامه‌های این اداره کل در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین است.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2651339
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد