آگهی استخدام مجموعه فناوران آینده رومینا
مجموعه فناوران آینده رومینا واقع در تبریز جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید:
عنوان شغل |
شرایط احراز |
دستیار اجرایی |
با تجربه، حرفهای، چابک و خلاق بصورت تمام وقت مراجعات: ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی شامل تامین اجتماعی، مالیات، بانک ها، پست، مخابرات، دانشگاه و ... جهت امضای قرارداد یا انجام امورات اداری خرید و مراجعات فروشگاهی: خرید موارد اعلام شده و نیازمندی ها و ... تامین و خرید نیازهای جزئی و کلی همکاران (ماوس، کیبورد، باتری، کاغذ و ...) تماس ها و انجام هماهنگی ها: پاسخ به تلفن دفتر (ثابت و موبایل) و برقراری تماس های مورد نیاز استعلام و هر تماس مورد نیاز مشخص شده از سمت دفتر کارهای دفتری: مدیریت مسائل درون دفتری ثبت هزینه های دفتری پرداخت ها (قبوض، مالیات، بیمه، شارژ و ...) ثبت ورودی و خروجی های مالی از حساب های مشخص شده ، واریز پول به حساب و شارژ حساب های مشخص شده ثبت قراردادها و تکمیل پرونده ی همکاران دفتر محاسبه مسائل مالی مورد نیاز برای سازمان تامین اجتماعی تکمیل و ارسال لیست بیمه ی کارمندان ایجاد و ارسال اسناد مالیات حقوق تسویه حساب مبالغ هزینه شده توسط همکاران یادآوری پرداخت ها و چک ها به مسئولین امر درج آگهی استخدام، هماهنگی های اولیه با افراد متقاضی استخدام تمدید و ارسال فاکتور برای دامنه و هاست مشتریان در زمان های مقرر در صورت ایجاد مسئولیت جدید و خارج از این لیست، با هماهنگی و توافق بین دو طرف قابل اضافه شدن به مسئولیت های دستیار اجرایی می باشد. توانمندیها: دارای خلاقیت و قدرت حل مساله با روابط عمومی بالا توانایی مکالمه روان فارسی توانایی نامه نگاری و تسلط به ادبیات اداری مزایای شغلی: حقوق قانون کار بیمه تامین اجتماعی محیط کار صمیمی و دوستانه امکان پیشرفت و یادگیری وعده غذایی رایگان تمامی مسئولیت های محوله و درخواست شده، در صورت نیاز به آموزش، توسط شرکت آموزش داده خواهد شد. ساعات کاری: روز شنبه 9 تا 14 میباشد یکشنبه تا پنج شنبه 9 تا 17 میباشد
|
متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند