۱ ماه پیش

استخدام راننده پایه دو برای شرکت رسام پلیمر نامی در تبریز
رسام پلیمر نامی

استخدام راننده پایه دو برای شرکت رسام پلیمر نامی در تبریز

تبریز (کیلومتر 20 جاده تبریز تهران)
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
مرد
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 تا 16:30 پنجشنبه 8 تا 14)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت رسام پلیمر نامی

شرکت رسام پلیمر نامی در تبریز (کیلومتر 20 جاده تبریز تهران) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
راننده پایه دو
جنسیت: آقا
سابقه کاری:بالای 5 سال سابقه کار
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز
دارای کارت هوشمند
سن زیر 45 سال
مزایا:
بن خرید
بیمه تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی
هدایای مناسبتی
پاداش
وام
ناهار و شام
سرویس رفت و برگشت

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
رسام پلیمر نامی

معرفی گروه صنعتی نامی رسام پلیمر، با بیش از 80 سال تجربه در زمینه‌های بازرگانی و تولید پلی‌اورتان، با پایبندی به 6 اصل اتحاد، احترام، همدلی، صداقت، پشتکار و نوآوری، نقش بارزی در ارائه خدمات و توسعه صنعت پلی‌اورتان کشور به عهده گرفته است. گروه صنعتی نامی در تعامل با کارکنان و مشتریان گروه صنعتی نامی، یک محیط پویا را بر اساس ارزش‌های انسانی ایجاد کرده است. او کارکنان خود را به عنوان سرمایه‌ی انسانی جامعه می‌شناسد و بنابراین به ترتیب به ارتقای رشد فردی و جمعی سازمان تلاش می‌نماید.آدرس کارخانه تبریز، بعد از پلیس راه تبریز- میانه ابتدای شهرک صنعتی عالی نسب سمت چپ گروه صنعتی نامی آدرس دفتر تبریز:آذربایجان شرقی، تبریز، بازار، خیابان دارایی قدیم، جنب بانک سپه آدرس دفتر تهران: خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر(دستگردی)، نبش کوچه ناصری، برج کیان، طبقه9، واحد5

https://iranestekhdam.ir/?p=2843655
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه