۵ روز پیش

استخدام سرپرست اجرایی برای مجموعه شاپفا در رشت
مجموعه شاپفا

استخدام سرپرست اجرایی برای مجموعه شاپفا در رشت

مجموعه شاپفا
رشت
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا 17:30)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام مجموعه شاپفا

 

مجموعه شاپفا در استان گیلان، شهر رشت جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

سرپرست اجرایی
شرح شغل در شاپفا، «سرپرست اجرایی» نقشی کلیدی در هماهنگی و پیشبرد امور روزمره‌ی شرکت دارد. این پوزیشن پل ارتباطی میان مدیریت ارشد و تیم‌های مختلف است و وظیفه دارد اطمینان دهد که اهداف اجرایی، پروژه‌ها و فرآیندها مطابق با برنامه و استانداردهای سازمان پیش می‌روند. سرپرست اجرایی در شاپفا باید با دید سیستمی، توان تصمیم‌گیری سریع، مهارت در پیگیری کارها و نظم بالا، اجرای روان فعالیت‌های تیم‌ها را تضمین کند و با پایش عملکرد واحدها، زمینه‌ساز بهبود بهره‌وری و ارتباط مؤثر میان بخش‌ها باشد.
وظایف و مسئولیت ها توانایی برنامه‌ریزی، سازماندهی و پیگیری دقیق امور روزمره شرکت
مهارت ارتباطی قوی و تعامل سازنده با تیم‌های مختلف (فنی، مارکتینگ، پشتیبانی و منابع انسانی)
روحیه مسئولیت‌پذیر، منظم و نتیجه‌گرا
تسلط بر ابزارهای مدیریتی و سازمانی
آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و متدولوژی‌های چابک (Agile / Scrum)
توان تصمیم‌گیری سریع و منطقی در موقعیت‌های چالشی
آشنایی با اصول منابع انسانی، ارزیابی عملکرد و فرآیند جذب نیرو
مهارت در تهیه گزارش‌های مدیریتی و تحلیل داده‌ها با ابزارها
توانایی مستندسازی فرآیندها و بهبود مستمر رویه‌های اجرایی
مهارت حل مسئله و تفکر تحلیلی
انعطاف‌پذیری در مواجهه با تغییرات و بحران‌ها
شناخت کلی از عملکرد واحدهای مارکتینگ، محصول و پشتیبانی
روحیه همکاری تیمی و توانایی هدایت، انگیزه‌بخشی و هماهنگی میان تیم‌ها
شرایط همکاری حداقل ۲ سال سابقه‌ی کاری مرتبط در هماهنگی تیم‌ها یا سرپرستی عملیات سازمانی
تجربه‌ی کار در محیط‌های چابک (Agile) یا استارتاپی مزیت محسوب می‌شود.
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا 17:30

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3056402
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه