استخدام جدید دیجی‌کالا در تهران و البرز
۱ روز پیش

استخدام سرپرست فروش با بیمه و پاداش برای شرکت آسیاتک در تهران

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17:30)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آسیاتک

 

شرکت آسیاتک در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
سرپرست فروش پهنای باند سازمانی  جنسیت: تفاوتی ندارد
سن: از 28 سال تا 45 سال
سطح ارشدیت: مدیر میانی
حداقل سابقه کاری موردنیاز: 5 سال
روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17:30
تماس با نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای عقد قرارداد جهت شروع همکاری در قالب فروش پهنای باند.
کنترل مراحل مذاکره و برقراری ارتباط با مشتریان B2B در تمام بازه‌ی زمانی همکاری از شناسایی مشتریان بالقوه تا تحویل سرویس، عقد و تمدید قرارداد.
اطمینان از تحقق برنامه‌های فروش بر اساس اهداف مورد تایید مدیریت.
پیگیری مسائل مشتریان از واحدهای مختلف در جهت تسهیل مراحل عقد قرارداد و تحویل سرویس.
وظایف:
کنترل برنامه‌های فروش و خدمات سوابق عملیاتی و گزارشات مربوط به فروش و تعیین سودآوری.
مشارکت در تعیین برنامه‌های قیمت و نرخ تخفیف و تعیین بودجه.
تعامل و همفکری در مورد نیاز تجهیزاتی با مشتریان بالقوه و ارائه راهکار در مورد انواع تجهیزات برای خرید به مشتریان.
کنترل پیگیری امور فروش قراردادهای خدمات قابل ارائه در حوزه پهنای باند و نگهداری و جمع‌آوری کلیه سوابق و گزارش‌های آماری و تمدید خدمات ارائه شده به مشتریان پهنای اند .
بررسی گزارش‌های آماری برای شناسایی و تعیین علل مشکلات و مشارکت در طرح‌ریزی پروژه‌ها و اقدامات بهبود.
مذاکره با مشتریان فعلی و مشتریان از دست رفته و بالقوه در مورد خرید و ترغیب آن‌ها به افزایش خرید و کسب رضایت آن‌ها.
ارائه گزارشات تحلیلی داده های فروش پهنای باند و بررسی علل رشد و رکود
مزایا:
ساعت کاری منعطف
تجربه ی همکاری در یک محیط حرفه ای و پویا
پاداش ارزیابی عملکرد 
تخصیص کمک هزینه ی آموزشی 
بیمه تامین اجتماعی
بیمه تکمیلی
هدایای مناسبتی
داشتن فضای مناسب برای رشد و توسعه فردی 

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3048607
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه