۱ سال پیش

استخدام شرکت اعلا خدمات بیرجند
No Image

استخدام شرکت اعلا خدمات بیرجند

اعلاء خدمات بیرجند
بیرجند
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

شرکت اعلاء خدمات بیرجند در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی برای معرفی به حوزه مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به صورت شرکتی از متقاضیان واجد شرایط برای مشاغل ذیل دعوت به همکاری نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 راننده وسایط نقلیه سنگین پایه یک (کمپرسی) 2 نفر
مدرک تحصیلی حداکثر دیپلم (جذب راننده با مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم ممنوع بوده و در صورت مشخص شدن این موضوع پس از جذب، با راننده مذکور قطع همکاری خواهد شد)
گواهینامه پایه یک (برای شغل اپراتوری وسایط نقلیه سنگین پایه یک (کمپرسی)
گواهینامه پایه یک و گواهینامه ویژه بیل مکانیکی و گریدر) برای شغل اپراتوری وسایط نقلیه سنگین راهسازی
درخواست کتبی (شامل نشانی محل سکونت، شماره تلفن همراه و ثابت)
کپی شناسنامه تمام صفحات
کپی کارت ملی پست و رو
کپی کارت پایان خدمت
حداکثر سن 40 سال
حداقل سابقه 3 سال (مرتبط)
فیش واریزی به مبلغ 700000 ریال به حساب 0101778643008 بانک صادرات شعبه مطهری به نام شرکت اعلاء خدمات بیرجند
انتخاب بهترین افراد بر اساس امتیاز نهایی کسب شده در آزمون کتبی و عملی می باشد و با فرد پذیرفته شده عقد قرارداد موقت سه ماهه به صورت شرکتی انجام خواهد شد و در صورت رضایت از عملکرد در دوره سه ماهه و وصول تاییدیه های حراست و گزینش نسبت به عقد قرارداد به عنوان نیروی شرکتی اقدام می شود.
پذیرفته شدگان نهایی برای اخذ آزمایشات عدم اعتیاد، سوء پیشینه کیفری، کارت سلامت و گواهی طب کار به مراجع مربوطه معرفی می شوند.
استعلام نمره منفی راننده منتخب از پلیس راهنمایی و رانندگی اخذ خواهد شد. حداکثر نمره منفی قابل قبول 20 نمره منفی و فرد متقاضی می بایست مشمول هیچ یک از مراحل سه گانه محرومیت (3 ماهه 6ماهه و دائمی) نباشد.
2 راننده وسایط نقلیه سنگین راهسازی (ویژه بیل میکانیکی، ویژه گریدر) 

افراد واجد شرایط با در دست داشتن مدارک اعلام شده تا پایان وقت اداری مورخ 1401/5/31 به نشانی زیر مراجعه و مدارک خود را تحویل نمایند. زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2612476
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه