۹ ماه پیش

استخدام طراح و نقشه کش صنعتی خانم در شرکت مهندسی طرح و تدبیر ناموران
طرح و تدبیر ناموران

استخدام طراح و نقشه کش صنعتی خانم در شرکت مهندسی طرح و تدبیر ناموران

طرح و تدبیر ناموران
تهران
منقضی شده

مختلف
سابقه ندارد
حقوق توافقی
ساعات کاری مختلف
(شنبه تا چهارشنبه)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت طرح و تدبیر ناموران

شرکت مهندسی طرح و تدبیر ناموران جهت تکمیل کادر بخش طراحی تاسیسات الکتریکی خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
طراح و نقشه کش صنعتی
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی: برق، کامپیوتر، معماری (اولویت با رشته برق)
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
شرح شغلی مورد نظر:
جهت طراحی و کنترل نقشه های تاسیسات الکتریکی در پروژه های صنعتی، تفریحی و گردشکری، مسکونی و تجاری و ترسیم نقشه های الکتریکال در نرم افزار CAD و تهیه مدارک محاسبات از جمله دیگر فعالیت های بخش تاسیسات الکتریکی شرکت می باشد.
با توجه به تیم مجرب شرکت در حوزه تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و آرشیو کامل پروژه های انجام شده، نرم افزارهای مهندسی و هندبوک ها، تمامی اطلاعات لازم جهت انجام پروسه های کاری مد نظر در اختیار می باشد و تمامی آموزش های تکمیلی لازم در حین کار به همکاران جدید ارائه خواهد شد.
مزایا:
بیمه
براساس شرایط کاری، امکان دورکاری و حضور ساعتی جهت کنترل فعالیت ها مهیا می باشد و بدین ترتیب ضمن انعطاف پذیر بودن ساعت کاری، صرفه جویی زمانی و هزینه ای به منظور تردد تا محل شرکت فراهم می گردد (در صورت دارا بودن شرایط فنی لازم و انجام توافقات لازم امکان انجام بخشی از فعالیت ها به صورت دورکاری و یا همکاری پروژه ای (ساعتی) نیز مهیا می باشد).

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
طرح و تدبیر ناموران

شرکت طرح و تدبیر ناموران در سال 1389 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه طراحی ، نظارت و اجراء پروژه های ساختمانی ، اداری، تجاری و صنعتی با ارائه خدمات تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تا به امروز ارائه داده است. انجام طراحی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی با بهترین کیفیت، نظارت مناسب انجام پروژه سبب شده است تا شرکت در پروژه های متعدد و بزرگی فعالیت نماید و در حال حاضر با بهترین تیم های معماری و عمران همکاری دارد. هدف این مجموعه در راستای سیاست های توسعه صنعتی کشور و بر پایه دستیابی به بالاترین سطح رضایت مندی مشتریان، انجام طراحی دقیق، نظارت و اجرا صحیح پروژه ها براساس بروز ترین استانداردها و ضوابط و تکنولوژی های نوین می باشد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2784625
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه