• ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد - شهریور ۱۴۰۱

استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد - شهریور ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد

جهت ورود به صفحه آگهی استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگارد کلیک نمایید

دریافت کارت آزمون

خبر 23 مهر 1401: دریافت کارت آزمون استخدام مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد فعال گردید.

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمایید

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 9 مهر 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ مهلت ثبت نام آزمون استخدامی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد تا تاریخ 1401/07/15 تمدید گردید.

دفترچه شرایط آزمون استخدام ذوب آهن پاسارگاد 

آگهی 24 شهریور 1401: مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود در استان فارس از میان واجدین شرایط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم رشته های مکانیک و برق و بالاتر (ثبت نام افراد با مقطع دیپلم فنی و دیپلم ریاضی بلامانع است (ویژه ساکنین بومی) ترجیح با کسانی است که در شعاع 30 کیلومتری کارخانه زندگی میکنند) و افراد شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با مجتمع ذوب آهن پاسارگاد از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب کار به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی نماید. سطح سؤالات آزمون کتبی در حد کاردانی (رشته های برق و مکانیک) میباشد.
تذکر مهم: تاریخ های اعلامی در این دفترچه در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون با فرض وضعیت کنونی پیش بینی و وضع شده و تابع رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و سایر مقتضیات است. ضمناً تنها مرجع موثق داوطلبان جهت اطلاع از هرگونه تغییر زمانی و مکانی و ... مرتبط با آزمون، آدرس اینترنتی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد می باشد. مهلت ثبت نام در آزمون تا 1401/07/08 تا 1401/07/15 می باشد.

شرایط عمومی 
1 .داشتن تابعیت ایران
2 .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم
3 .عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات
4 .نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
6 .دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی
7 .نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها
8 .احراز صلاحیت های عمومی به تائید کمیته گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
9 .ساکنین بومی (ترجیح با کسانی است که در شعاع 30 کیلومتری کارخانه زندگی میکنند) و افراد شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با مجتمع ذوبآهن پاسارگاد
شرایط اختصاصی
1 .جنسیت پذیرش: آقا و خانم
2 .داشتن مدرك تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای نیروی انسانی
3 .دریافت حدنصاب نمره لازم از مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی به مدت حداقل 2 ترم تحصیلی (12 ماه) شامل آموزش تئوری، عملی و آموزش حین کار که افراد پذیرفته شده پس از گذراندن دوره مذکور توسط آزمونهای هر ترم آموزشی پالایش میگردند. لازم به ذکر است در مدت زمان آموزش، حقوق اداره کار به پذیرفته شدگان پرداخت میگردد.
تذکر مهم: شرط استخدام قراردادی با مدت معین در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های آموزشی طراحی شده در مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی است.
4 .داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
کلیه متولدین 1368/01/01 به بعد.
تذکر: داوطلبانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
تذکر: محدوده سنی ذکرشده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرك تحصیلی بالاتر و یا سابقه کار تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.
مهلت ثبت نام
- داوطلبان گرامی مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخ 1401/07/02 تا روز جمعه مورخ 1401/07/08 است که با مراجعه به آدرس اینترنتی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد امکان پذیر است.
- هرگونه مغایرت در ارسال مدارك ثبت نام حتی در صورت پذیرش اولیه افراد موردقبول نبوده و پذیرش آنها کان لم یکن تلقی می شود.
– زمان توزیع کارت آزمون
داوطلبان جهت رؤیت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روزهای شنبه مورخ 1401/07/23 و یکشنبه مورخ 1401/07/24 با درج کد ملی و کد رهگیری در محل موردنظر در سایت اقدام نمایند.
تذکر: همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی میباشد در غیر این صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.
زمان برگزاری آزمون
زمان و مکان برگزاری آزمون: زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً هنگام توزیع کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

 

+ دانلود دفترچه شرایط (کامل)
تقویم آزمون:

مهلت ثبت نام: تا 8 مهر 15 مهر 1401
دریافت کارت آزمون: 23 و 24 مهر 1401
زمان برگزاری آزمون: زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً هنگام توزیع کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد. 

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2641057
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد