۱۱ ماه پیش

استخدام مدرس زبان انگلیسی برای آکادمی زبان سفیر گفتمان در اصفهان
آکادمی زبان سفیر گفتمان

استخدام مدرس زبان انگلیسی برای آکادمی زبان سفیر گفتمان در اصفهان

آکادمی زبان سفیر گفتمان
اصفهان
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
ساعات کاری مختلف
(شنبه تا پنجشنبه 9:45 تا 20)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آکادمی زبان سفیر گفتمان جهت تکمیل کادر آموزش خود در شهر اصفهان از اساتید با سابقه تدریس در گروه سنی بزرگسالان دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
مدرس زبان انگلیسی
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: اصفهان
شهر مورد نیاز: اصفهان
دارای سابقه تدریس به گروه سنی بزرگسال (آنلاین و حضوری) در سطوح پیشرفته
ترجیحا دارای مدرک آیلتس یا تافل
مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی
پاداش
ساعات کاری منعطف
کمک هزینه آموزشی
هدایای مناسبتی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
آکادمی زبان سفیر گفتمان

موسسه زبان سفیر گفتمان نخستین ارائه دهنده‌ سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش در کلاس به‌همراه آموزش آنلاین در فضای مجازی، در 20 اردیبهشت ماه 1378 با افتتاح اولین شعبه در منطقه‌ی قلهک تهران آغاز به کار کرد. موسسه زبان سفیر گفتمان اکنون با دو دهه سابقه‌ درخشان به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان در کشور با 63 شعبه در تهران و مراکز استان‌های کشور، پایبندی خدشه‌ناپذیر به اصول مشتری‌مداری و دانشجو محوری در فرآیند یادگیری به موازات کارآفرینی و ایجاد امنیت و رفاه شغلی برای بیش از 2000 نفر از بهترین مدرسین زبان‌های خارجی و 500 نفر از تواناترین مدیران، کارشناسان و کارکنان اداری و پشتیبانی، در مسیر ارائه‌ خدمات برتر آموزشی به مردم عزیز میهن سرافرازمان موفق به اخذ 5 گواهینامه استاندارد جهانی ایزو 9001 در مدیریت کیفیت، ایزو 10002 در مدیریت شکایات مشتریان و ایزو 10015 در مدیریت و آموزش، ایزو 29991 در سیستم مدیریت یادگیری زبان و ایزو 29990 استاندارد سیستم کیفیت مراکز آموزشی، همچنین کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج شده است.

https://iranestekhdam.ir/?p=2725789
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه