۶ ماه پیش

استخدام مدرس زبان انگلیسی برای موسسه زبان گلدیس در تهران
موسسه زبان گلدیس

استخدام مدرس زبان انگلیسی برای موسسه زبان گلدیس در تهران

موسسه زبان گلدیس
تهران (منطقه ۳، قبا)
منقضی شده

مختلف
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
ساعات کاری مختلف
(شنبه تا پنجشنبه)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام موسسه زبان گلدیس

موسسه زبان گلدیس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
مدرس زبان انگلیسی
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
موسسه زبان گلدیس

موسسه زبان گلدیس در سال 1384 فعالیت خود را در تهران اغاز کرد و تا کنون در زمینه تدریس زبان های انگلیسی ، فرانسه و آلمانی فعالیت مستمر داشته است. با فراگیری آموزش آنلاین در ایران و سایر کشورها، دوره های منحربفرد آموزش زبان برای متقاضیان علاقه مند به کلاس های غیر حضوری و آنلاین در تهران و سایر شهرها و کشورها به شکل ویژه و همانند کلاسهای حضوری در موسسه زبان گلدیس در حال برگزاری ست. در اینجا با بهره گیری از اساتید کارآزموده ، حرفه ای ، جوان و با بکارگیری جدیدترین متدهای آموزش زبان تحت نظارت سیستم مدیریت کیفیت دوره های عمومی و تخصصی برگزار میکنیم. برگزاری منظم ، منسجم و دقیق کلاسها بر اساس تقویم سالیانه از دیگر ویژگی های بارز ماست. ما مجموعه ای کیفیت محور, پیشرو و پویا هستیم که بر اساس استانداردهای روز و در قالب متد CLT (فراگیری از طریق ارتباط) به آموزش کاربردی زبان می پردازیم. .در این روش زبان آموزان در هر سطحی (حتی در سطوخ ابتدایی) در موقعیت های کاربردی روزمره قرار میگیرند و دروس فراگرفته را از همان ابتدا به گفتار تبدیل میکنند. در این موسسه تنها ملاک ارزیابی کیقیت آموزش، استاند

https://iranestekhdam.ir/?p=2818848
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه