۱ ماه پیش

استخدام مدیر جبران خدمات و رفاهیات در مجموعه خانومی
مجموعه خانومی

استخدام مدیر جبران خدمات و رفاهیات در مجموعه خانومی

مجموعه خانومی
احمدآباد مستوفی
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام مجموعه خانومی

 

مجموعه خانومی در احمدآباد مستوفی جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر جبران خدمات و رفاهیات طراحی و پیاده سازی بسته‌های جبران خدمات ،مزایا و پاداش های نقدی و غیر نقدی باتوجه به استاندارد بازار کار و نیاز سازمان
تهیه آیین نامه و دستورالعمل های رفاهیات و اطلاع رسانی به سازمان
محاسبه حقوق و دستمزدها مطابق با قوانین مالیاتی و بیمه جاری به صورت دقیق و به موقع
ایجاد فرایند و محاسبه تسویه حساب ها، عیدی و سنوات
مدیریت و تهیه قراردادهای کارکنان و پیگیری تمدید آنها در زمان مقرر (تمام وقت و مشاوره ای)
انجام تحقیق در مورد رضایت کارکنان (به عنوان مثال با استفاده از نظرسنجی ها و داده های کمی).
تهیه شرح شغل، تجزیه و تحلیل شغل و طبقه بندی مشاغل
آماده سازی گزارش های مدیریتی و به روز رسانی سیستم های منابع انسانی و حقوق و دستمزد مربوطه، در صورت نیاز.
همکاری نزدیک با بخش مالی برای ارائه گزارشات مورد نظر جهت ثبت اسناد مربوط حقوق و دستمزد، مزایا و تسویه حسابها
همکاری در تدوین بودجه مزایا، رفاهیات و حقوق و دستمزد و کنترل و رصد آن
ایجاد سیستم بایگانی منظم و دقیق
سرپرستی و هدایت تیم اداری و جبران خدمات و ارتباط موثر با سایر اعضای تیم منابع انسانی
تشکیل و کنترل دیتابیس اطلاعات همکاران و به روز رسانی مستمر آن
تلاش در راستای بهبود کیفیت مزایا و رفاهیات ارائه شده به پرسنل در عین کنترل و مدیریت هزینه
حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی و مدیریتی در شرکتهای بالای 500 نفر – تجربه در محیط استارت آپی و ایکامرس مزیت محسوب می شود.
مدرک لیسانس در مدیریت منابع انسانی، روانشناسی سازمانی، مالی، یا یک رشته مرتبط.
آشنایی کامل به قوانین و بخشنامه های بیمه تامین اجتماعی ، مالیاتی و بیمه تکمیلی و قانون کار جمهوری اسلامی ایران
توانایی کامل درخصوص پاسخگویی به حسابرس و مراجع قانونی در صورت نیاز
تجربه استقرار نرم افزار جامع منابع انسانی 
تجربه عملی با HRIS یا نرم افزار حقوق و دستمزد.
آشنایی با بسته های جبران خدمات و برنامه های پاداش برای بخش های مختلف و سطوح ارشد.
درک عالی از سیستم های ارزیابی شغل و تجزیه و تحلیل شغل.
تسلط بر روشها و متدهای بین المللی گریدینگ و طبقه بندی مشاغل (مانند GGS، HAY و مرسر)
توانایی بالا در تحلیل داده و گزارش سازی
توانایی کار با نرم افزارهای آفیس در حد پیشرفته
 

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3021014
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه