۲ ماه پیش

استخدام مدیر پروژه بهداشت و سلامت در موسسه اقدام برای کاهش آلام

حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
از ۵ میلیون تومان
تمام‌وقت
(شنبه تا پنجشنبه 8 تا 16)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

موسسه اقدام برای کاهش آلام در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر پروژه بهداشت و سلامت موقعیت شغلی مدیر پروژه (مسئول اجرایی پروژه مشترک)
گزارش دهنده به: مدیر پروژه چند بخشی سازمان اینترسوس
ناظر بر:تیم اختصاص یافته به فعالیت های INTERSOS
محل کار:دفتر مرکزی-تهران
سفر: 50%
مرجع پروژه: تفاهم نامه میان AHS و INTERSOS 
مدت و نوع قرارداد: 3 ماه دوره آزمایش صلاحیت/ تمام وقت، با قابلیت تمدید 12 ماه
مسئولیتها و وظایف
مسئولیتهای کلی
پایبند بودن به سیاستها، روشها، موازین و دستورالعملهای اخلاقی AHS و INTERSOS 
کمک و همکاری برای اجرای مجموعه اقدامات حمایتی مطابق دستورالعمل
تهیه و آماده سازی گزارشهای مربوط براساس درخواست سازمان
اطمینان حاصل کردن از بایگانی مناسب اسناد و مدارک
ارتقا و به اشتراک گذاشتن ایده ها جهت بهبود فعالیت ها
ارائه اطلاعات به روز و منظم در خصوص فعالیت ها به INTERSOS 
مسئولیتهای خاص
ترویج و ارتقا حقوق افراد پناهنده، بیجاشدگان و جمعیت میزبان هم راستا با حمایت استراتژیک
مدیریت و اجرای پروژه در راستای اهداف و مطابق با چارچوب‌ها و زمانبندی از پیش تعیین شده (تفاهم‌نامه، طرح پیشنهادی/پروپوزال، جدول بودجه و چارچوب منطقی پروژه)
اطمینان از مشارکت ذینفعان در تمامی مراحل انجام پروژه (از مرحله طراحی تا اجرای پروژه)
ارتباط با جمعیت هدف پروژه 
انجام بازدید و نظارت مستمر از پروژه‌های در حال اجرا (در تهران و یا سایر استان‌ها)
مشارکت در جلسات هماهنگی پیش و پس از بازدید فعالیت ها
ارائه ی جزییات برنامه ماموریت/بازدید با INTERSOS حداقل 24 ساعت پیش از ماموریت
مدیریت و رهبری افراد/تیم ها 
اطمینان از بکارگیری یافته ها و آموخته های حاصل از بازدید ها و فعالیت ها. همچنین، ادغام این یافته ها در گزارشات برای طراحی پروژه ها و توسعه دانش کارکنان
ارتباط منظم با کارمندان INTERSOS  و کلیه افراد مرتبط با پروژه
کنترل وضعیت اجرایی و مالی پروژه 
تحویل اسناد مالی به حسابدار پروژه و نظارت بر تنظیم گزارشات مالی طبق زمانبندی تحویل گزارشات
نگارش و تحویل گزارش های تشریحی و مالی (طبق چارچوب‌های حامی مالی) براساس مستندات و زمان‌‌بندی
همکاری با متخصص پایش و ارزیابی جهت انجام ارزیابی ابتدایی و پایانی پروژه
مشارکت در برنامه ریزی، طراحی و سازماندهی کارگاه های آموزشی و همچنین کمک در آماده سازی مطالب آموزشی این کارگاه ها
همکاری با واحد برنامه ریزی در اجرای فرآیند ارزیابی نیازها و امکان سنجی پروژه
آماده سازی یک گزارش موفق (سالانه) از میان ذینفعان پروژه دریافت کننده خدمات از INTERSOS 
همکاران مرتبط 
سازمان INTERSOS  
سازمان اداره اتباع و مهاجرین خارجی
واحد مالی سازمان AHS 
واحد پایش و ارزیابی سازمان AHS 
واحد برنامه ریزی سازمان AHS 
سطح و دامنه موقعیت شغلی
دستیار پروژه و تیم‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های تهران و سایر استان‌ها
همکاران:
سازمان INTERSOS و سازمان اداره اتباع و مهاجرین خارجی (در سطح استانی و مرکزی)
شرکای اجرایی:
اطلاعات کامل برنامه‌ها (اعم از اطلاعات امور مالی، اطلاعات ذینفعان و اطلاعات پایش و ارزیابی پروژه 
سطح اطلاعات در اختیار:
قرارداد مطابق با قانون کار وزارت کار جمهوری اسلامی ایران
قوانین یا احکام مربوطه:
ویژگیها و صلاحیتها
صلاحیتهای حرفه ای عام:
حداقل چندین سال تجربه کار با سازمان های بشردوستانه یا سازمان ملل 
مستند سازی خروجیهای مربوط به مسئولیتهای موقعیت شغلی
آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
آشنایی با مهارت کامپیوتری (مایکروسافت آفیس)
توانایی انتقال مفاهیم به مخاطبان مختلف از طریق روش های رسمی و غیر رسمی
آشنایی با جمع‌آوری اطلاعات و داده 
پرهیز از هرگونه تعهد و افزایش سطح توقعات شرکای اجرایی. همچنین عدم مشارکت در مباحث غیر کاری حین اجرای پروژه با همکاران اجرایی
مهارتها، دانش و تجربه خاص:
حساسیت و آگاهی در خصوص تفاوت های فرهنگی 
مهارت بالای سازماندهی و کار گروهی 
دانش عمومی در زمینه بهداشت و معلولیت
روابط عمومی بالا بخصوص با شرکای اجرایی 
آشنایی با وضعیت پناهندگان افغان در ایران و نحوه ی عملکرد نهادهای بین المللی در ایران 
دانش مالی و حسابداری
آشنایی با مفاهیم حقوق بشری و مهارت برقراری ارتباط صحیح با جامعه آسیب‌پذیر
منظم، بادقت، چابک، منعطف با تاب‌آوری بالا
ویژگیهای رفتاری
تاب آوری در شرایط و محیط های سخت و ناامن
توانایی برنامه ریزی و ارائه گزارش خروجیها 
توانایی تعامل موثر و همراه با احترام
توانایی تمرکز و آماده برای کار در سازمان‌ مردم نهاد
منظم، با دقت و متعهد
توانایی اعتماد سازی

 

Description job title
- Position: Project Manager (Mutual Executive Manager)
- Reports to:  Multisector Project Manager of INTERSOS
- Supervision of:  Activity project team for INTERSOS 
- Duty station: Central office of Society for Alleviation of Human Sufferings (AHS)
- Travel: 50%
- Referral: AHS-INTERSOS MoU
- Duration and type of contract:  3-month probation period/ Full Time, subject to extension to 12  months
Role and responsibilities
Generic responsibilities
1.Adherence and agreement to AHS & INTERSOS policies, safeguarding, code of ethics and procedures
2. Assist with the implementation of the activities according to plan of action
3. Prepare and develop status reports as required by organization
4. Ensure proper filing of documents 
5.Promote and share ideas for improvement of the activity 
6. Provide regular updates and reports to INTERSOS
Specific responsibilities 
  Promote the rights of refugees, displaced people and host communities in line with the strategic advocacy
- Management and implementation of the project in line with the objectives and in accordance with the pre-determined frameworks and schedule (Memorandum, proposal, budget table and rational project framework)
- Ensure that beneficiaries are involved in all the project cycle phases (from project design to implementation phase)
- Communicating with the target community of the project
- Continuous inspection and monitoring of ongoing projects (in Tehran or other provinces)
- Participate in field visit’s briefing before and debriefing after the field visit 
-  Provide INTERSOS a detailed itinerary for the visit beforehand, at least 24h in advance
-  Leading the team / teams in person
- Ensure that key findings and lessons learned are pulled out from visits and activities and consolidate them into reports for program designation and staff development process
- Communicate with the INTERSOS and all project stakeholders
- Control of the executive and financial status of the project
- Delivery of financial documents to the project accountant and supervise the preparation of financial reports according to the delivery schedule
- Writing and submitting descriptive and financial reports (according to the frameworks) based on documentation and schedule
- Collaborate with a monitoring and evaluation expert to conduct initial and final evaluations of the project
- Support in preparation and implementation of the training, support in preparation of the materials for the training and facilitating the process.
- Collaborate with the program/planning department in conducting the needs assessment process and feasibility study 
-  Prepare 1 successful story per year from beneficiaries who received INTERSOS services
Critical interfaces
Relevant interfaces for this position are:
- INTERSOS
 - BAFIA
- Financial unit of AHS
- Monitoring and evaluation unit of AHS
- Planning unit of AHS
- Scale and scope of position
- Staff:    Project assistant and executive teams located in counties of Tehran province and - - other provinces
- Stakeholders:  INTERSOS and BAFIA (Central and Provincial level)
- Information: Information of beneficiaries and financial information and Project monitoring and evaluation information
- Legal or compliance:    According to the labor law of the Ministry of Labor of the Islamic Republic of Iran
2. Competencies 
1. Professional competencies 
Generic professional competencies: 
- At least some years of experience of working with international organizations or UN agencies (in a humanitarian/recovery context)
-  Documented results related to the position’s responsibilities
- General English knowledge 
-  Computer skills including MS Office (Word, excel…)
-  Demonstrated ability to transfer adequate information to various audiences through formal and non-formal methods
- Understanding of data and information collection
- Do not make any promises, raise expectations, or engage in non-related site discussions – During field visits while communicating with stakeholders
Context/ Specific skills, knowledge and experience: 
- Good cultural awareness and sensitivity
- Strong organizational and team working skills
- General knowledge regarding health and disability aspects
- Good communication skills specially with counterparts and local authorities 
- Knowledge of Afghan refugee’s situation living in Iran and knowledge of the INGO operation in Iran
- Financial knowledge and accountant
- Familiarity with human rights concepts and the ability to communicate properly with vulnerable communities
-  Disciplined, accurate, agile, flexible and patient
2. Behavioral competencies 
-  Handling insecure environment
- Planning and delivering results
- Communicating with impact and respect
- Concerned and ready to work in an NGO
-  Orderly, careful and committed
-  Empowering and building trust
Project Manager (Mutual Executive Manager)

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2657035
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد logo-samandehi