• ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام مربی ۴ ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت آموزش و پرورش

استخدام مربی ۴ ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مربی 4 ساحتی در آموزش و پرورش می خواهیم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: یک مربی 4 ساحتی از طریق آژمون استخدامی اردیبهشت ماه آموزش و پرورش می خواهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین پورثانی در آئین انعقاد تفاهم نامه طرح شهید صدر زاده با محوریت اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور با بیان اینکه سند تحول بنیادیین آموزش و پرورش دانش آموز را یک دانش آموز تمام ساحتی می‌داند گفت: سند تحول دانش آموز را تنها در یک بعد علمی یا یک جهت آموزشی مهم نمی‌داند بلکه یک دانش آموز باید در همه ابعاد رشد کند لذا ما به دنبال اجرا و پیاده سازی سند تحول هستیم.

ما معتقدیم هر چیز که باعث رشد دانش آموز می‌شود باید به کار گرفته شود گفت: ما معتقدیم که زنگ ورزش یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای رشد دانش آموز است. معاونت پرورشی و معاونت تربیت بدنی ۲ مقوله جدا از هم نیستند. بلکه یک مقوله کاملاً مشخص و به هم پیوسته هستند که به رشد و تربیت دانش‌آموزان منجر می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: زنگ ورزش یکی از بهترین بسترها برای رشد دانش آموز است. معلم پرورشی و معلم ورزشی باید از این زنگ ورزش به عنوان بهترین فرصت برای رشد و ارتقای دانش آموز استفاده کند در صنعت تحول هم بر این موضوع تاکید شده است.

حجت الاسلام پورثانی با اشاره به اینکه مسیر تربیت دانش آموز باید از جایی شروع شود که وی با آن علاقه دارد گفت: زنگ ورزش از فرصت‌های جذاب برای رشد تربیتی دانش آموز است. شروع این داستان از آزمون استخدامی ۱۴ اردیبهشت سال پیش رو خواهد بود. ما یک مربی چهار ساحتی می‌خواهیم.

وی در تشریح مربی ۴ ساحتی گفت: یک مربی می‌خواهیم که به مسائل پرورشی، ورزشی، مشاوره و مراقب سلامت مسلط باشد زیرا معتقدیم این ۴ ساحت تربیتی به هم مرتبط هستند. ما معتقدیم دانش آموز برای تربیت از سوی معاون پرورشی مربی پرورشی باید در یک فضای صمیمی با او به سر برد.

حجت الاسلام پورثانی با اشاره به اینکه ۱۱۸۲ کانون فرهنگی تربیتی و ۳۴۶ اردوگاه داریم؛ گفت: ۶۴ اردوگاه استانی و ۴ اردوگاه کشوری هستند و مابقی اردوگاه‌ها منطقه‌ای فعالیت می‌کنند. ۲۱ کانون فرهنگی ملی هم فعال هستند. معتقدیم که محیط اردوگاه و محیط کانون باید محیط مناسبی برای تخلیه هیجانات دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط در میان آنها باشد.

حجت الاسلام پورثانی با بیان اینکه ۱۱ کافه دخترانه در ۱۱ کانون فرهنگی تربیتی آغاز به کار خواهند کرد گفت: تا چهار ماه آینده کافه دخترانه‌های دانش‌آموزی در کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش افتتاح خواهند شد. ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به وسایل بازی و تفریحی مجهز خواهند شد. فعالیت‌های نشاط آور و هیجانی همچون صخره نوردی، فوتبال ساحلی و سایر فعالیت‌هایی که حس خوشحالی و شادابی را به دانش آموزان تزریق کند دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی میان نهادهای تربیتی گفت: باید مکان‌های تربیت بدنی محلی برای توجه به مسائل پرورشی هم باشند و مکان‌های پرورشی هم به تربیت بدنی اهمیت دهند.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام مربی ورزش در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2846819
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k