۱۰ ماه پیش

استخدام مسئول ایمنی و بهداشت برای شرکت نگین بنا پردیس در کاشان
نگین بنا پردیس

استخدام مسئول ایمنی و بهداشت برای شرکت نگین بنا پردیس در کاشان

نگین بنا پردیس
کاشان (میدان آزادی)
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۳ سال)
از ۱۴ میلیون تومان
تمام وقت
(8 الی 17 از شنبه تا پنجشنبه)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت نگین بنا پردیس

شرکت نگین بنا پردیس جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر کاشان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول ایمنی و بهداشت
جنسیت: آقا
استان مورد نیاز: اصفهان
شهر مورد نیاز: کاشان
تحصیلات: کارشناسی ایمنی صنعتی / صنایع / عمران یا دارا بودن گواهی صلاحیت ایمنی
سابقه کار: حداقل 3 سال مرتبط در زمینه ایمنی و بهداشت
مهارتها: آشنایی با الزامات قانونی در حوزه ایمنی صنعتی(HSE) در محیط کار و قوانین کار، آشنا به بازرسی ایمنی ماشین آلات، تجهیزات، کار در ارتفاع، گودبرداری و اسکلت، آیین نامه های حفاظت فنی و ...
مزایا:
بیمه
هدایای مناسبتی
حقوق ناخالص: حداقل 12 میلیون + 2 میلیون پاداش بر اساس ارزیابی بهره وری و کارایی فرد + محل اسکان برای افراد غیربومی + ناهار + پرداخت حقوق منظم + بیمه تکمیلی رایگان + خدمات ورزشی + بسته های حمایتی کالا + برگزاری جشنهای مناسبتی، هدایای تولد و ازدواج و ... (سایر مزایا طبق قوانین کار)

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
نگین بنا پردیس

شرکت فنی و مهندسی نگین بنا پردیس یک شرکت فعال در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی می باشد، مجموعه ما از سال 1386 با شعار ارائه خدمات با کیفیت شروع بکار نموده و تاکنون با کسب رتبه های ممتاز کشوری بخش عظیمی از شعار خود را محقق ساخته است. جمعی از مدیران و کارشناسان متخصص و با اخلاق در یک محیط صمیمی و مهندسی گرد هم آمده و در حال پیشبرد اهداف شرکت با آخرین متد و تکنولوژی مهندسی روز دنیا می باشند. در حال حاضر ساخت بیش از 3000 واحد آپارتمان مسکونی در استان اصفهان در دست اقدام می باشد و جزء 3 شرکت برتر انبوه ساز استان اصفهان می باشیم و در آینده ای نزدیک با کمک همکاران متخصص جزء 5 شرکت برتر کشور خواهیم شد. هم اکنون با توجه به در دست اقدام داشتن پروژه ساخت 1000 واحد مسکونی در شهر کاشان در نظر داریم از نیروهای متخصص و با تجربه و با انگیزه استفاده نموده و ساخت این مجموعه مسکونی را به پایان رسانیم. لذا از علاقه مندانی که تمایل به همکاری با مجموعه ما را دارند دعوت می گردد رزومه سوابق شغلی خود را ارسال نمایند تا بررسی لازم صورت گرفته و برای جلسه حضوری با ایشان تماس حاصل گردد

https://iranestekhdam.ir/?p=2772412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه