۶ ماه پیش

استخدام مسئول دفتر آشنا به فتوشاپ در شرکت پتروفوند
No Image

استخدام مسئول دفتر آشنا به فتوشاپ در شرکت پتروفوند

تهران (منطقه ۶، سنایی)
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 16:00)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت پتروفوند

شرکت پتروفوند جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (محدوده سنایی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
تسلط کامل به آفیس
آشنا به فتوشاپ
روابط عمومی مناسب

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
پتروفوند

شرکت پتروفوند در سال ۱۳۹۷ با هدف تولید روانکارهای صنعتی و سیالات هیدرولیک و نیز بازسازی ماشین آلات ریخته گری فعالیت خود را آغاز نمود. پتروفوند به عنوان یک شرکت خصوصی در سطح بین المللی، تلاش می‌کند تا با در نظر گرفتن نیازهای روز صنعت در ایران و با بکارگیری سرمایه‌های انسانی متخصص و کارآمد، ضمن تأکید بر بازسازی تجهیزات و ماشین آلات ریخته‌گری، در جهت تولید روانکارهای صنعتی و سیالات هیدرولیک گام‌های مؤثری بردارد. در این راه، ضمن حفظ فرهنگ سازمانی، با ارائه محصولات جدید و با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی‌های نوین، تحت همکاری و نظارت مستقیم طرف اروپایی به دنبال توسعه کمی و کیفی محصولات خود در سطح ملی و بین المللی و نیز افزایش سهم در بازار می‌باشد. ما با افتخار اعلام می‌کنیم که در حال حاضر از طریق تداوم در کیفیت، نوآوری در محصولات و ارتباط پایدار و سازنده با مشتریان، ضمن پاسخگویی به نیازهای متنوع برترین‌های صنعت ایران در این حوزه، محصولاتی قابل رقابت در عرصه جهانی تولید کنیم.

https://iranestekhdam.ir/?p=2825073
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه