۶ ماه پیش

استخدام مسئول دفتر برای شرکت فارمد پلیمر رایان در تهران
فارمد پلیمر رایان

استخدام مسئول دفتر برای شرکت فارمد پلیمر رایان در تهران

فارمد پلیمر رایان
تهران
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا پنج شنبه)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت فارمد پلیمر رایان 

شرکت فارمد پلیمر رایان جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر
جنسیت: خانم
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
منظم و دقیق
پاسخگویی به تلفن‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌ها و فکس‌ها (بیشتر در رابطه با مدیریت)
برنامه‌ریزی جلسات
ارائه تحلیل در مورد مسائل مربوط به حوزه خود
درک خط مشی شرکت و همسو کردن فعالیت‌های واحد/ شرکت در رابطه با آنها
تلاش در جهت تحقق اهداف سازمانی و گزارش‌دهی به مدیریت ارشد
اطلاع از دستور العمل‌ها و مقررات اداری مرتبط با فعالیت‌ها
ثبت تماس‌های دریافتی و ارائه گزارش به مدیر مافوق
یادآوری زمان تشکیل جلسات و قرار ملاقات‌ها به مدیر مربوطه
برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی
برنامه‌ریزی قرار ملاقات مدیر و مافوق و پیگیری جهت تحقق آن
هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی شده
دریافت و ارسال ایمیل‌های مرتبط با فعالیت‌های کاری
تنظیم پیش‌نویس نامه‌های صادره طبق دستور مدیر مافوق
اخذ تأییدیه محتوای نامه از مدیر مافوق
دریافت نامه‌های درون سازمانی و نامه‌های وارده از بیرون سازمان
شماره‌گذاری نامه‌های وارده و صادره
نگهداری نامه‌ها در دبیرخانه اداری
دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامه‌ها، دورنگارهای واحد به گیرندگان مرتبط
پیگیری کارهای محوله از طرف مدیر تا حصول نتیجه
پاسخ گویی به ارباب و رجوع به صورت حضوری
برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و مأموریت‌های مدیر مافوق (نظیر آژانس هواپیمایی، محل اقامت و…)
ثبت مراجعات حضوری ارباب و رجوع و ارائه گزارش به مدیر مافوق
هماهنگی جهت ارسال مرسولات به افراد مشخص شده
شناسایی تأمین‌کنندگان حمل و نقل، چاپ و…
درخواست تکثیر اسناد و هماهنگی با مرکز تکثیر جهت انجام خدمات تکثیر
جمع‌اوری اطلاعات جهت آماده‌سازی گزارش مورد نیاز مدیر مافوق
محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه
درخواست خرید کالای مورد نیاز و ارسال آن به مدیر مافوق
همکاری با مدیر واحد در شناسایی منابع مورد نیاز جهت تحقق اهداف واحد سازمانی. (طرح‌ریزی بودجه‌ی واحد)
ابلاغ دستورات صادره مدیر مافوق به اشخاص مربوطه
ارائه پیشنهادات جهت بهبود فعالیت‌های واحد
درخواست اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت حذف کردن مطابقت نداشتن‌های بالفعل و بالقوه
مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی
هدایای مناسبتی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2793262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه