۱ ماه پیش
استخدام مسئول دفتر خانم با بیمه در شرکت طراحان صنعت پویان پارس
استخدام مسئول دفتر خانم با بیمه در شرکت طراحان صنعت پویان پارس
طراحان صنعت پویان پارس
اصفهان (مشتاق اول)
اطلاعات تماس
حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17)
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17)
مشاهده اطلاعات تماس
بروزرسانی
استخدام شرکت طراحان صنعت پویان پارس
شرکت مهندسی طراحان صنعت پویان پارس جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهر اصفهان (مشتاق اول) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
مسئول دفتر |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: ۳ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: اصفهان
شهر مورد نیاز: اصفهان
آشنا به امور حسابداری ومالی
استان مورد نیاز: اصفهان شهر مورد نیاز: اصفهان آشنا به ورد و اکسل نگهداری مستندات و پیامهای کاغذی و الکترونیکی تنظیم و ثبت وقت ملاقات و جلسات مدیران دریافت و رسیدگی به ایمیلهای رسیده به حساب ایمیل عمومی شرکت پاسخگویی به نامهها و ایمیلهای ارجاع شده از سوی مدیریت و سایر کارکنان پاسخگویی به تلفنها کار با ماشین فکس، سیستمهای تلفن و ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات اداری تایپ نامه و تصحیح اشتباهات لغوی و دستوری آنها کار با برنامههای کامپیوتری مانند Excel، Word، Access و سایر نرمافزارهای دفتری سایر وظایف عمومی و دفتری متناسب با نیازهای هر شرکت و حتی سلیقه مدیریت دقت و توجه به جزئیات توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام به موقع کارها مزایا:
بیمه ومزایا دارد - پنجشنبه ها تعطیل
|
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
- مهلت ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
- محل کار مشتاق اول
درباره مجموعه
طراحان صنعت پویان پارس
زمینه فعالیت شرکت اعلام و اطفا حریق می باشد
آگهیهای مشابه
جستجوهای مشابه
- استخدام منشی در اصفهان
- استخدام حسابدار در اصفهان
- استخدام مسئول دفتر در اصفهان
- استخدام رشته مدیریت در اصفهان
- استخدام رشته حسابداری در اصفهان
- استخدام رشته کامپیوتر در اصفهان
- استخدام منشی آشنا به حسابداری در اصفهان
- استخدام کارمند آشنا به حسابداری در اصفهان
- استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر در اصفهان
- استخدام رشته مدیریت امور اداری در اصفهان
دستهبندی آگهیهای استخدام