۱۶ ساعت پیش

استخدام مسئول دفتر مدیرکل برای شرکت همراه اول در تهران
همراه اول

استخدام مسئول دفتر مدیرکل برای شرکت همراه اول در تهران

همراه اول
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه ندارد
حقوق توافقی
آقا و خانم
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام همراه اول

 

شرکت همراه اول در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
مسئول دفتر مدیرکل شاغل این شغل وظیفه‌ی ارائه خدمات دفتری به مدیر در حوزه مربوطه شامل کارهای تلفنی، هماهنگی قرار ملاقات‌ها و غیره را دارد. هدف غایی این شغل هماهنگی و برنامه ریزی دفتر مدیرکل می باشد.
تجربه‌های شغلی مرتبط: کارمند
شایستگی‌های شغلی:
اولویت اول: ارتباط و تعامل موثر
اولویت دوم: روحیه خدمت
اولویت سوم: پیگیری مستمر
اولویت چهارم: دقت به جزییات
اولویت پنجم: توانمندی نوشتاری
اولویت ششم: عملیاتی بودن
اولویت هفتم: خودکنترلی
اولویت هشتم: کار تیمی
رشته‌های تحصیلی مرتبط: کلیه رشته‌ها
انجام کلیه کارهای تلفنی حوزه اداره کل و مدیر کل مربوطه از جمله پاسخگویی سریع و دقیق به تلفن مراجعین
به روز رسانی تقویم جلسات اداره کل و حصول اطمینان از اطلاع‌رسانی و اعمال تغییرات احتمالی در جلسات
هماهنگی قرارهای ملاقات‌ها با توجه به تقویم اداره کل
تهیه گزارش از تماس‌های انجام گرفته و ارایه آن به مدیرکل
انجام هماهنگی‌های لازم به هنگام مراجعه مهمانان برای جلسات از جمله هماهنگی با خدمات.
حصول اطمینان از فراهم بودن شرایط تشکیل جلسات اداره کل از جمله فضا و یا سایر امکانات مورد نیاز.
حفظ نظم دفتر مدیرکل.
انجام کلیه کارهای اداری محول شده توسط اداره کل مربوطه
اطلاع‌رسانی حوادث مرتبط با واحد خود به مرجع ذیربط به منظور پیشگیری و یا مقابله با آنها
شناسایی، ثبت و اعلام عدم انطباق‌های ایمنی، بهداشت شغلی و محیط زیستی به منظور انجام به موقع اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
آمادگی در واکنش به شرایط اضطراری به منظور افزایش حفظ و ارتقای سلامت، بهداشت و ایمنی
اطلاع‌رسانی رخدادهای امنیت شبکه مرتبط با معاونت به مرجع ذیربط به منظور پیشگیری و یا مقابله با آنها
شناسایی، ثبت و اعلام عدم انطباق‌های امنیتی به منظور انجام به موقع اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
حداقل تحصیلات: کارشناسی
ترجیح جنسیتی: مرد
حقوق: توافقی
وضعیت سربازی: پایان خدمت, معافیت دائم

متقاضیان واجد شرایط می توانند تا تاریخ 1404/09/05 کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=3036011
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه