۳ ماه پیش
استخدام منشی آشنا به امور اداری و دفتری در شرکت تراز پردازش سپهر
استخدام منشی آشنا به امور اداری و دفتری در شرکت تراز پردازش سپهر
تراز پردازش سپهر
تهران (منطقه ۲، توحید)
منقضی شده
حضوری
سابقه ندارد
از ۷ میلیون تومان
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17:30)
(شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17:30)
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
استخدام شرکت تراز پردازش سپهر
شرکت تراز پردازش سپهر جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۲، توحید) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
منشی آشنا به امور اداری و دفتری |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: از ۷ میلیون تومان
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
شرایط و پیش نیاز ها:
محل سکونت ترجیحا غرب تهران حداکثر سن 30 سال ساعت کاری شنبه الی چهارشنبه ساعت 8 الی 17/30 (اضافه کاری) ویژگی ها و مهارتهای فردی : مدیریت زمان و الویت بندی توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام به موقع کارها توانایی برنامه ریزی توانایی حل مسئله روابط اجتماعی مناسب دانش و فرهنگ سازمانی داشتن استقلال رازداری پیگیر و منظم مهارت های فنی: مهارت کامپیوتری و فنی مانند کار با پرینتر و اسکنر و محیط ویندوز و پست الکترونیک تسلط به نرمافزارهای Microsoft Office مانند Excel و Word و PowerPoint و Access تسلط به تایپ و آشنایی با دستور زبان و نحوه نامه نگاری آشنایی سطحی با امور مالی و حسابداری وظایف : پاسخگویی به تلفنها نگهداری مستندات و پیامهای کاغذی و الکترونیکی تنظیم و مدیریت وقت ملاقات و جلسات دریافت و رسیدگی به ایمیلهای رسیده به حساب ایمیل عمومی شرکت پاسخگویی به نامهها و ایمیلهای ارجاع شده از سوی مدیریت و سایر کارکنان کار با ماشین فکس، سیستمهای تلفن و ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات اداری تایپ نامه و تصحیح اشتباهات لغوی و دستوری آنها تشکیل و نگهداری پرونده ها ارتباط با سازمانها و مشتریان مربوطه سایر وظایف عمومی و دفتری متناسب با نیازهای هر شرکت مزایا:
بیمه
کمک هزینه آموزشی هدایای مناسبتی پاداش و اضافه کاری
|
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
تراز پردازش سپهر
شرکت تراز پردازش سپهر با تکیه بر دانش فنی و تجربه مفید و سالها فعالیت در کشور عزیزمان به ارائه خدمات جامع حسابداری، مالی و مالیاتی پرداخته است و طی این سال ها گروه مشتریان و همکاران خود را گسترش داده است. شما نیز می توانید به این مجموعه پویا و پیشرو در حوزه امور مالی بپیوندید و همگام با استراتژی ها و رشد این مجموعه و همچنین با در نظر گرفتن پتانسیل های این شرکت، مسیر پیشرفت را سپری نمایید.
دستهبندی آگهیهای استخدام