منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]

اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام منشی دفتر و کارشناس روابط عمومی و ارتباطات در دفتر حقوقی

یک دفتر حقوقی در تهران جهت تکمیل کادر اداری خود با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی جنسیت تحصیلات سابقه کار سن شرح شغل و وظایف شرایط احراز شغل توضیحات
1 منشی دفتر خانم حداقل لیسانس حداقل 3 سال در زمینه مرتبط  حداقل 25 سال

نگهداري و بایگانی کردن پرونده ها شامل كد گذاری  طبقه بندی آنها
پاسخگویی به تلفن و مراجعین
نگارش نامه های اداری معمول و پیگیری آنها
ثبت كلیه مکاتبات موسسه در دفتر اندیكاتور و كنترل ضمائم مربوطه
هماهنگی تمامی برنامه های موسسه، جلسات، قرارهای ملاقات و …
دریافت و رسیدگی به ایمیل های رسیده به حساب ایمیل عمومی موسسه

زبان انگلیسی بالاتر از متوسط
مسلط بر مهارت های کامپیوتری (ICDL) همچون PowerPoint ,Excel ,Word
قدرت مدیریت بالا
مسلط به مکاتبات اداری
مسلط به انجام امور دفتری
توانایی انجام چندین کار به صورت همزمان
روابط عمومی قوی
 بصورت تمام وقت
محل کار: تهران- جردن
روز و ساعت کاری :  شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17
2 کارشناس روابط عمومی و ارتباطات خانم/ آقا حداقل لیسانس ــــــ ـــــــ  

گردآوری اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه فعالیت موسسه
به روز رسانی وب سایت شرکت
مدیریت و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی متعلق به موسسه
پیگیری های لازم جهت انجام امور مرتبط با تبلیغات
زبان انگلیسی در سطح پیشرفته
توانایی به روز رسانی وب سایت شرکت
مهارت نگارش و ایجاد محتوا

 ـــــــ بصورت پاره وقت

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل درج در آگهی ارسال نمایند.



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...