استخدام منشی دفتر و کارشناس روابط عمومی و ارتباطات در دفتر حقوقی
آگهی استخدام منشی دفتر و کارشناس روابط عمومی و ارتباطات در دفتر حقوقی
یک دفتر حقوقی در تهران جهت تکمیل کادر اداری خود با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
ردیف | عنوان شغلی | جنسیت | تحصیلات | سابقه کار | سن | شرح شغل و وظایف | شرایط احراز شغل | توضیحات |
1 | منشی دفتر | خانم | حداقل لیسانس | حداقل 3 سال در زمینه مرتبط | حداقل 25 سال |
نگهداري و بایگانی کردن پرونده ها شامل كد گذاری طبقه بندی آنها |
زبان انگلیسی بالاتر از متوسط مسلط بر مهارت های کامپیوتری (ICDL) همچون PowerPoint ,Excel ,Word قدرت مدیریت بالا مسلط به مکاتبات اداری مسلط به انجام امور دفتری توانایی انجام چندین کار به صورت همزمان روابط عمومی قوی |
بصورت تمام وقت محل کار: تهران- جردن روز و ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 |
2 | کارشناس روابط عمومی و ارتباطات | خانم/ آقا | حداقل لیسانس | ــــــ | ـــــــ |
گردآوری اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه فعالیت موسسه |
ـــــــ | بصورت پاره وقت |
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل درج در آگهی ارسال نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —