۲ ماه پیش

استخدام منشی و مسئول دفتر مدیر عامل با مدرک کارشناسی در هلدینگ مانا مهاجرت

حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
از ۴ میلیون تومان
تمام‌وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

دعوت به همکاری هلدینگ مانا مهاجرت

هلدینگ مانا مهاجرت برای تکمیل کادر خود در تهران (محدوده شهرک غرب) به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط احراز
منشی و مسئول دفتر مدیر عامل  سابقه کار حداقل 2 سال
آشنا به انگلیسی
مدرک تحصیلی کارشناسی
فن بیان قوی و روحیه کار تیمی
آشنایی کامل به کلیه برنامه های کامپیوتر
مرتب ، دقیق و با ظاهری آراسته 
حقوق از ۴ میلیون تومان
ساعت و روز کاری     شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 17 و پنجشنبه الی : 14.30

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
دسته‌بندی آگهی‌های استخدام
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی