۱ ماه پیش

استخدام نقشه کشی صنعتی در شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

حضوری
فوق دیپلم, لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
مرد
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در استان آذربایجان شرقی (کارخانه واقع در تیکمه داش) جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
نقشه کشی صنعتی جنسیت: آقا
ساعت کاری: تمام وقت شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16
مقطع تحصیلی: فوق دیپلم یا لیسانس
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: همه شهرها
سابقه کاری: سابقه کار مفید و تجربه حداقل 3 سال
حقوق: توافقی
آشنایی کامل به نرم افزارهای AutoCAD، TurboCAD، Solid works و …
مهارت‌ در کشیدن اسکچ (Sketch) و طراحی فنی

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

«شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش» با رویکردی بر پایه ایجاد ارزش افزوده و همچنین افزایش تولید ناخالص ملی در بخش صنعت با سرمایه گذاری خارجی و اهدافی متعالی مبتنی بر ایجاد اشتغال، تامین بخشی از نیاز میلگرد طرح­های عمرانی و ساختمانی کشور، جلوگیری از خروج ارز و نهایتا ارزآوری از طریق صادرات مازاد نیاز داخلی بنیان نهاده شد. عملیات اجرایی این مجتمع تولیدی – صنعتی در سال 1387 آغاز و در سال 1390 به بهره برداری رسید. این مجتمع در حال حاضر به عنوان یکی از فعالان موثر عرصه تولید انواع میلگردهای ساختمانی در کشور، با ظرفیت تولید سیصدهزار تن انواع میلگرد در حال فعالیت است. شرکت فولاد کاوه تیکمه داش در سال 1397 با هدف تامین شمش مورد نیاز به عنوان ماده اولیه، اقدام به ایجاد «واحد ذوب» این مجتمع عظیم نمود که فاز اول این واحد از سال 1399 با ظرفیت تولید سالانه حدود هفتاد هزار تن شمش فولادی به بهره برداری رسیده و در زمینه تامین شمش مورد نیاز داخلی شرکت در حال فعالیت است.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842669
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه