۳ ساعت پیش

استخدام نقشه کش صنعتی با بیمه در شرکت رایبد انرژی پاژ

حضوری
فوق دیپلم, لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17، پنجشنبه ها تعطیل)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام شرکت رایبد انرژی پاژ

 

شرکت مهندسی و توسعه رایبد انرژی پاژ بعنوان یک مجموعه تولیدی فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، جهت تکمیل کادر مهندسی خود در استان خراسان رضوی، شهر مشهد (خیابان کوثر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
نقشه کش صنعتی
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: ۳ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: خراسان رضوی
شهر مورد نیاز: مشهد
دارای مدرک تحصیلی کاردانی یا بالاتر در رشته های مهندسی مکانیک و نقشه کشی صنعتی
مسلط در مدل سازی سه بعدی و طراحی قطعات و تجهیزات صنعتی
مسط به سالیدورکس
مزایا:
بیمه
هدایای مناسبتی
تسهیلات
پاداش

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
رایبد انرژی پاژ

شرکت رایبد انرژی پاژ، به عنوان اولین سازنده دانش‌بنیان مونو پمپ‌های اسکرو و پمپ‌های چند اسکرو با برند پمپ پاژ در ایران، در زمینه مهندسی، طراحی، و ساخت پمپ‌های تک اسکرو و چند اسکرو برای صنایع مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، معدنی، غذایی، نیروگاهی، و تصفیه خانه آب و فاضلاب فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن گنجینه ارزشمندی از قالب‌ها و ابعاد قطعات حساس انواع پمپ‌های برندهای اروپایی مانند NETZSCH، SEEPEX، INOXPA، ALLWEILER، PCM، CSF و ...، قادر به تولید انواع قطعات درخواستی پمپ‌های مشتریان بر اساس پارت نامبر اصلی و تحت گارانتی خود می‌باشد.دفتر فروش تهران رایبد انرژی پاژشهرک غرب، خیابان زرافشان، خیابان مخبری، کوچه نگار دفتر فروش مشهد رایبد انرژی پاژبزرگراه پیامبر اعظم، برج اداری سامان واحد 707

https://iranestekhdam.ir/?p=2891106
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه