۹ ماه پیش

دعوت به همکاری نماینده فروش زعفران برای شرکت گلشینه در سراسر کشور

دورکاری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
ساعات کاری مختلف
(آزاد)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت گلشینه

شرکت گلشینه (زعفران) در تهران برای افزایش تعداد نمایندگان‌ فروش در سراسر کشور از علاقه‌مندان دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
نماینده فروش زعفران
جنسیت: آقا و خانم
نوع همکاری: دورکار، دانشجو، بازنشسته
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان‌های مورد نیاز: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد
حاشیه سود بالا
قیمت و کیفیت کاملا رقابتی محصولات ما
بازار هدف بسیار گسترده برای فروش محصولات شامل : سوپر مارکت ،هایپر مارکت، رستوران ، هتل ، آشپزخانه ، تالار ، شیرینی پزی، بستنی سازی و .....
سبد محصولاتی گسترده علاوه بر زعفران (شامل 60 نوع ادویه -هل- زرشک)
تعلق گرفتن نمایندگی انحصاری درصورت فعالیت مناسب
همکاری با تمام افراد علاقه مند بدون نیاز به سابقه کار یا میزان تحصیلات در سرتاسر کشور
نبود ریسک خرید به دلیل بازگشت کالا در صورت عدم فروش

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند جهت دریافت متن شرایط کار به شماره درج شده در آگهی در واتس آپ ،‌‌ ایتا ، سروش ،‌ روبیکا ، تلگرام پیام دهند (تماس نگیرید).

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
شرکت گلشینه

شرکت زرین مهر شایلین فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ با ثبت برند « گلشینه » فعالیت رسمی خود را با بسته‌بندی و فروش زعفران با هدف ارائه محصولات با کیفیت و اصل شروع کرد. برند گلشینه امروز توانسته برترین نوع زعفران را در محصولات خود ارائه دهد. ما در مجموعه گلشینه تلاش می‌کنیم باکیفیت‌ترین زعفران تولیدشده بدست کشاورزان زحمتکش ایرانی را تهیه کرده و پس از انجام آزمایش‌های فنی، آن را به سبد غذایی هموطنان ایرانی و مشتریان بین‌المللی خود برسانیم. احترام به‌ مشتریان، از مهمترین شاخصه های رفتاری ماست و تلاشمان در جهت جلب اعتماد روز افزون جامعه است.

https://iranestekhdam.ir/?p=2757397
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه