۲ سال پیش

استخدام نیروی امور اداری خانم جهت یک شرکت معتبر از تبریز و سردرود

حضوری
سابقه ندارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام یک شرکت معتبر

یک شرکت معتبر و با سابقه تولید محصولات الکترونیکی واقع در آذربایجان شرقی (مکان شرکت: سردرود) برای سمت امور اداری خود (کار دائم) از همکار خانم زیر 25 سال سن، با انگیزه و علاقمند به توسعه فردی با مشخصات زیر، دعوت به همکاری مینماید:

عنوان شغل شرایط احراز
نیروی امور اداری جنسیت: خانم
حداکثر 25 سال
دارای سرویس در مسیر راه آهن و لاله
بیمه تامین اجتماعی از ماه دوم
حقوق متناسب و افزایشی میباشد.
مدرک: دیپلم
اهل مطالعه
با حداقل 50 عنوان کتاب خوانده شده
یا کارشناسی یکی از رشته های علوم پایه (ریاضی-فیزیک-شیمی، مدیریت بازرگانی، حسابداری ، کامپیوتر نرم افزار، فلسفه غرب، ادبیات انگلیسی، اقتصاد 
دارای روحیه برونگرا
روابط عمومی عالی
برخورد و رفتار متشخص
احساس مسئولیت و تعهد نسبت به وظایف محوله
نکته:
داشتن رزومه کامل شامل شماره تلفن همراه و ثابت، دو پاراگراف توضیح روحیات و مشخصات فردی کارجو، لیست کتابهای خوانده شده، لیست نرم افزارهای کامپیوتر که آشنایی نسبی دارید، لیست علاقمندیها  (تمام موارد ذکر شده مهم )
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهر مورد نیاز: تبریز و سردرود

توضیحات ببیشتر:
نگرش شرکت به فرد منتخب ، حمایت و احساس مسئولیت پدرانه و کمک به رشد و توسعه شغلی و فردی و سی سال همکاری دائم در محیطی برادرانه و خواهرانه میباشد.

متقاضیان واجد شرایط لطفا رزومه خود را به ایمیل شرکت ارسال فرمایید . در صورت تایید بخش کارگزینی با شما تماس گرفته خواهد شد و وقت مصاحبه تعیین خواهد گردید .لطفا هرگونه سوال یا کسب توضیحات بیشتر را پس از ارسال رزومه و در موقع تماس از طرف شرکت مطرح نمایید .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2444337
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه