۶ روز پیش

استخدام نیروی تولید محتوا برای انتشارات ۲۰ تدریس در تهران
20 تدریس

استخدام نیروی تولید محتوا برای انتشارات ۲۰ تدریس در تهران

تهران (میدان انقلاب)
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۱ سال)
از ۸ میلیون تومان
مرد و زن
ساعات کاری مختلف
(9 الی 16)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
فوری

استخدام 20 تدریس

انتشارات و آموزشگاه کنکور 20 تدریس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (میدان انقلاب) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
نیروی تولید محتوا
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: از ۸ میلیون تومان
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
اضافه کردن کتاب و جزوات به سایت
تولید محتوا برای کتاب و جزوات
ویرایش کتاب های قبلا اضافه شده
نوشتن مقالات و مطالب جدید در خصوص کتاب ها
آشنایی با اصول محتوا
آشنایی با اصول اولیه سئو
منظم و مرتب
دانشجو هم پذیرفته می شود

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
20 تدریس

20 تدریس یک مجموعه استارتاپی است که در زمینه علمی و آکادمیک فعالیت می‌کند که توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران راه اندازی شده است، این مجموعه در زمینههای گسترده ای فعال است از جمله: آموزش و یادگیری مشاوره تحصیلی تهیه و ضبط ویدیو های با کیفیت معرفی کتاب های آموزشی و کمک آموزشی مناسب برگزاری آزمون آزمایشی در سطح عالی درج سوالات و پاسخ های آزمون های نظام مهندسی و استخدامی در این مجموعه هم اکنون ۱۰ نفر مستقیم و بالغ بر ۱۰۰ استاد به صورت غیر مستقیم فعالیت دارند که در تلاش هشتیم این خانواده ۲۰ تدریس هر روز بزرگ و بزرگتر شود. این مجموعه تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌‏کند. این وبسایت ‌به عنوان یک سامانه آموزش الکترونیکی، تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاكم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آن‌ها می‌داند.

https://iranestekhdam.ir/?p=2849972
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه