۲ ساعت پیش

استخدام نیروی فنی برای شرکت نوید وصال ایرانیان NWI در تهران

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
از ۱۵ الی ۲۰ میلیون
مرد
تمام وقت
(به صورت آنکال)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت نوید وصال ایرانیان NWI

 

شرکت نوید وصال ایرانیان NWI در زمینه نصب،تعمیر و نگهداری جهت توسعه فعالیت ها و تکمیل کادر خود در تمامی نقاط استان تهران از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
نیروی فنی
جنسیت: آقا
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: از ۱۵ الی ۲۰ میلیون
استان مورد نیاز: تهران
به صورت تمام وقت 
آشنایی به کارهای فنی
دارای وسیله نقیله و گوشی هوشمند
دارای روحیه کار تیمی
دانشجویان ترم آخر و فارغ التحصیلانی که تجربه کاری ندارند پس از گذراندن دوره های آموزشی رایگان مشغول به کار خواهند شد.
از همه رشته های فنی ترجیحا رشته کامپیوتر، مخابرات و برق و ....
مزایا:
با حقوق و مزایا طبق قانون کار(حقوق ثابت + اضافه کار) از روز نخست همکاری به همراه بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی و همچنین عیدی و سنوات 

متقاضیان واجد شرایط، جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.(ساعت تماس از شنبه تا چهارشنبه 9:00 تا 16:00)

 
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
نوید وصال ایرانیان NWI

شرکت نوید وصال ایرانیان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه انواع خدمات تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران می باشد که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این شرکت خصوصی با استفاده از نیروهای متخصص و توانمند تا کنون پروژه های بسیاری در حوزه های مخابراتی و زیرساخت انجام داده است که از جمله مهمترین آنها می توان به پروژه های اجرای سایتهای مخابراتی، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات مربوط به وندورهای مختلف در سایتها و مراکز زیرساخت، نگهداری شبکه های مخابراتی مربوطه به اپراتورهای مختلف، نصب، راه اندازی و نگهداری ژنراتورها در سایتها و مراکز مخابراتی، واردات انواع یونیت ها و لوازم مصرفی متناسب با نیازمندی اپراتورها، اجرای درایو تست و خدمات بهینه سازی شبکه، تامین نیروی متخصص مورد نیاز پروژه های مختلف در قالب برونسپاری و طراحی و پیاده سازی زیرساخت و محصولات دیجیتال در پلتفرم های مختلف اشاره نمود.

https://iranestekhdam.ir/?p=2882726
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه