۱ ماه پیش

استخدام نیروی فنی مکانیک برای شرکت صنایع چینی زرین ایران در مبارکه

حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:00 لغایت 14:50)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت صنایع چینی زرین ایران

شرکت صنایع چینی زرین ایران, در اصفهان (مبارکه) همواره پذیرای متخصصین و افراد مستعدی است که پایان تحصیلات کلاسیک را پایان آموزش نمی دانند و همواره به دنبال ارتقای توان حرفه ای خود هستند. بدین وسیله از جویندگان کار در محیطی پویا و پرتحرک و علاقمندان به هنر و صنعت دعوت می کنیم به خانواده چینی زرین بپیوندید:

عنوان شغلی شرایط احراز
نیروی فنی مکانیک
جنسیت : آقا (به شرط اتمام خدمت یا معافیت دائم)
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: اصفهان
شهرهای مورد نیاز: اصفهان، بهارستان
تحصیلات : دیپلم و فوق دیپلم مکانیک
حداقل یکسال تجربه کاری در زمینه مکانیک
محل سکونت دائم : اصفهان , بهارستان و سپاهان شهر
محل کارخانه : اصفهان-کیلومتر 43 جاده مبارکه
نوع همکاری : تمام وقت

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
صنایع چینی زرین ایران

شرکت صنایع چینی زرین ایران در یک نگاه: فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ایرانیان همواره شاهد میهمان نوازی این قوم آریایی بوده و در گذر زمان، ایرانیان از هر قوم، طایفه و زبان همواره میهمان را عزیز و برخود مقدم داشته و در هر شرایطی تامین آرامش و راحتی وی را سرلوحه امور قرار داده اند. متأثر از این خصلت پسندیده، بیش از 140 سال است که شرکت صنایع چینی زرین ایران به عنوان پیشگام صنعت تولید ظروف چینی در ایران، تولید و عرضه بهترین کیفیت و ظریف ترین و زیبا ترین ظروف غذاخوری برای پذیرائی بی نقص و کامل و در خور شأن و اعتبار میزبان ایرانی را سرلوحه خود قرار داده است و این یعنی« احساس خوب میزبانی» . شرکت صنایع چینی زرین ایران یکی از مدرن ترین کارخانجات صنعت چینی سازی در جهان است و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای ساخت ظروف چینی در جهان، قادر بوده است محصولات خود را ضمن تامین مصارف داخلی و تجهیز هتل ها و رستوران ها در داخل کشور, به بیش از 37 کشور عمدتا اروپایی صادر نماید. این شرکت بارها به عنوان صــادرکننده و تولیدکننده نمونه کشور و همچنین واحد نمونه بیمه و صنعت سبز ملی برگزیده شده است و گواهینامه

https://iranestekhdam.ir/?p=2840887
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه