۸ ساعت پیش

استخدام نیروی فنی و مهندسی برای شرکت آروین کیفیت پردیس در دولت آباد

حضوری
فوق دیپلم, لیسانس, فوق لیسانس
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 7 الی 17 - پنج شنبه 7 الی 13)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت آروین کیفیت پردیس

 

شرکت آروین کیفیت پردیس جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان (دولت آباد - خیابان اباذر شرقی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
نیروی فنی و مهندسی
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی: فیزیک، مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی مدیریت پروژه
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: اصفهان
شهرهای مورد نیاز: اصفهان، دولت آباد
آشنا به اصول سرپرستی و مدیریت انسانی
برنامه ریزی امور خدمات، پرسنل و مشتریان
مسلط به Word و Excel
وقت‌شناس و مسئولیت‌پذیر
علاقه‌مند به یادگیری و مطالعه
انجام کارها در "کوتاه ترین زمان و بسیار منظم
متعهد به سازمان و شخصیت خویش!
اولویت همکاری:
آشنا به استاندارد 17025 / 9001
سابقه مدیر فنی آزمایشگاه آزمون
سابقه سرپرستی و یا مدیر فنی
سابقه شغلی در زمینه ایمنی و آتش نشانی
آشنا با مباحث مقررات ملی ساختمان، کدها و استانداردها در حوزه آتش نشانی
مزایا:
 
به همراه بیمه، سابقه کار، عیدی، سنوات، حق مرخصی، بن خرید، حق ماموریت، آموزش و هزینه های رفاهی (ایاب و ذهاب و بیمه تکمیلی و هدایای مناسبتی و .... )

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
آروین کیفیت پردیس

معرفی آروین کیفیت پردیس: شرکت آروین کیفیت پردیس با هدف ایجاد یک کار گروه مجرب و با تجربه در زمینه‌های مشاوره، طراحی، تامین، نصب، سرویس و نگهداری مرتبط با امور ایمنی و آتش‌نشانی، با اعضای فنی و مهندسی متخصص در سال 1393 به عنوان یک شرکت فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین، آزمایشگاه این شرکت با بهره‌گیری از تجربیات کارکنان و بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته، با اخذ تاییدیه‌های لازم از سازمان ملی استاندارد، مرکز تحقیقات و حفاظت فنی وزارت کار، سازمان آتش‌نشانی و اخذ مجوزهای صنفی، به عنوان یک آزمایشگاه تایید صلاحیت (آزمایشگاه آکرودیته) به شماره مجوز Es/۳۱۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با اجرای پروژه‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف، توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده است.آدرس شعبه 1: اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد، کوی اطلس (19)، پلاک 286آدرس شعبه2: اصفهان، دولت آباد، انتهای خیابان اباذر شرقی، بلوار شهدا، نبش کوی نیلوفر، پلاک 20آدرس دفتر فنی (شعبه3): اصفهان، خیابان جی، خیابان ا…اکبر، طبقه فوقانی دیلی مارکت، واحد 2

https://iranestekhdam.ir/?p=2855131
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه