۱ روز پیش

استخدام پسیو کار شبکه با بیمه در شرکت کیا رایانه پرداز فاطر

حضوری
دیپلم
سابقه دارد (۱ سال)
از ۱۰ میلیون تومان
مرد
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 17:00 پنجشنبه ها 8:00 تا 12:00)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت کیا رایانه پرداز فاطر

شرکت کیا رایانه پرداز فاطر با سابقه‌ای بالغ بر 10 سال فعالیت مدیران و کارشناسان خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه خدماتی شایسته در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های مبتنی بر انواع شبکه کابلی، فیبر نوری، وایرلس سیستم‌های مخابراتی و نظارت تصویری با بستر شبکه Camera IP و پروژه‌های پشتیبانی تجهیزات رایانه‌ای به سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی و معتبر داخلی و خارجی توانسته گامی در جهت رشد صنعت IT در استان اصفهان برداشته و رضایت مشتریان را جلب نماید. در همین راستا شرکت ما به جهت تکمیل کادر فنی خود در استان اصفهان (میدان فیض) از علاقه‌مندان فعالیت در حوزه‌های ذیل دعوت به عمل می‌آورد.

عنوان شغلی شرایط احراز
پسیو کار شبکه
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: از ۱۰ میلیون تومان
استان مورد نیاز: اصفهان
شهر مورد نیاز: اصفهان
این شرکت برای طراحی، اجرا و راه‌اندازی زیرساخت‌های شبکه و نصب دوربین مداربسته خواهان جذب نیرو توانمند با تجربه و با انگیزه می‌باشد.
آشنایی با موارد زیر جهت استخدام اولویت محسوب می شود
آشنایی با اصول اولیه شبکه‌های NETWORK و برق
سابقه اجرایی در زمینه اجرای شبکه‌های مبتنی بر کابل، فیبر نوری، برق
توانایی انجام فیوژن و آرایش استاندارد
محدودیت سنی ندارد
وضعیت سربازی مهم نیست
مزایا:
بن خرید
بیمه
هدایای مناسبتی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
کیا رایانه پرداز فاطر

طراحی شبکه های کابلی و وایرلس و فیبر نوری طراحی و نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه طراحی و نصب تجهیزات خانه های هوشمند این شرکت در حال حاضر با تمامی مجموعه های مال ،اسنوا،هتل در استان‌های اصفهان،کیش وبوشهر مشغول به فعالیت میباشد

https://iranestekhdam.ir/?p=2850920
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه