۲ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی برای صنایع غذایی ماسترفوده از دو استان

حضوری
سوابق مختلف
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دعوت به همکاری صنایع غذایی ماسترفوده 

صنایع غذایی ماسترفوده برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر از استان تهران و مرکزی نیازمند است:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 مدیر کنترل کیفیت غذایی  تدوین اهداف و برنامه کیفیت واحد کنترل کیفیت و پیشنهاد آن به مدیریت ارشد
تلاش در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های کیفیت و گزارش دهی به مدیریت ارشد
همکاری در تهیه دستورالعلمها و روش‌های اجرایی مرتبط
همکاری در تعیین فرآیندهای مرتبط با کنترل کیفیت
نظارت بر انجام بازرسی‌های ورودی– نهایی – حین تولید توسط بازرسین.
تهیه گزارش از وضعیت کنترل کیفی محصولات و خدمات و ارائه به مدیریت ارشد
تحلیل گزارش‌ها و داده‌های مرتبط باکیفیت محصولات و خدمات و تصمیم‌گیری جهت بهبود وضعیت.
پایش و اندازه‌گیری فرآیندهای مرتبط و ارائه به نماینده مدیریت ایزو.
درخواست اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جهت حذف عدم انطباقهای بالفعل و بالقوه
نظارت بر نحوه اجرای روش شناسایی و ردیابی محصول و خدمات و انجام عمیات لازم
تأیید فرم‌های بازرسی و آزمون پس از انجام کنترلهای لازم توسط بازرسین و مسئول آزمایشگاه.
تعیین تکلیف اقلام نامنطبق ورودی، محصول نیمه ساخته و محصول نهایی نامنطبق.
تعیین میزان اثربخشی آموزشی دوره‌های آموزشی پرسنل آموزش‌دیده واحدکنترل کیفی.
تعیین نیازهای آموزشی کارکنان و اعلام به واحد آموزش.
حضور در جلسات بازنگری مدیریت و طرح مسائل مربوط به واحد کنترل کیفیت.
ارسال تجهیزات کالیبراسیون جهت کالیبره نمودن و مذاکره با طرفین برون‌سازمانی مربوطه
تهیه لیست تجهیزات اندازه‌گیری و آزمون
درخواست آزمایش در موارد لازم از آزمایشگاه‌های معتبر
ارزیابی آزمایشگاه‌های معتبر جهت انجام آزمون‌ها و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری و اطلاع نتایج به مسئول خرید
ارتباط و گزارش دهی به ذی نفعان در خصوص مسائل کیفیت محصول یا خدمات و سیستم مدیریت نظیر موسسه استاندارد یا مشتری
حصول اطمینان از انظباق فرآیندهای تولید و ساخت با الزامات و مقرراتی قانونی.
انجام سایر وظایف محوله از سوی مدیر عامل
دارای حداقل 6 سال تجربه کاری مرتبط
حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی
جنسیت: آقا و خانم
حقوق: از ۷ میلیون تومان
ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 16:15 پنجشنبه ها 7:30 تا 13:15
بازه سنی 3040
استان مورد نیاز: مرکزی
شهر های مورد نیاز: ساوه نوبران
2 کارشناس سیستم ها و فرآیندها (تهران، امیرآباد)
شرایط احراز:
جنسیت: فقط آقا
مدرک: کارشناسی
حداقل 4 سال سابقه کار
سن: 27 تا 37
انجام ممیزی روش های اجرایی و دستورالعمل های مصوب شده
صدور اقدام اصلاحی در صورت مشاهده عدم انطباق
راهبری فرآیند بازنگری مدیریت
تسلط کامل بر استاندارد ISOO 9001. 2015
تسلط بر تدوین روش های اجرایی و دستورالعمل ها
آشنایی با فرآیند کارگروهی
آشنایی با نظام QC، تامین، شاخص های KPI، تحقیق و توسعه و سایر فرآیندهای سیستم های مدیریتی
آشنایی با تجزیه و تحلیل داده ها
3 نیروی تحلیل محتوی (تهران امیرآباد)
شرایط احراز: جنسیت تفاوتی ندارد
مدرک تحصیلی: کارشناسی
سابقه کار: حداقل 4 سال
سن 22 تا 35
تسلط به اصول نگارش و دستور زبان فارسی
مسلط به تولید محتوی در وبسایت
توانایی نگارش محتوی سئو محور
مسلط به ورد پرس برای وبسایت و اینستاگرام (کپشن، هشتگ و گزارش)
مسلط به ترجمه روان انگلیسی
مسلط به کار و تولید محتوی در شبکه های اجتماعی
آشنا به نرم افزار فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای ادیت عکس
آشنا به بازاریابی محتوی
4 رئیس توسعه محصول(تهران امیراباد) شرایط احراز:
جنسیت تفاوتی ندارد
مدرک تحصیلی: کارشناسی
سابقه کار: حداقل 4 سال
سن 27 تا 40
داشتن توانایی مناسب در جهت ارتباط و درک عمیق از نیاز و سلیقه بازار، مخاطب و مشتری ها
نگاه کردن به محصول یا خدمت از جایگاه مشتری و بررسی کاربردهای خاص محصولات
کنجکاوی درباره چالش های احتمالی و پیگیری بهترین راه حل برای کاهش خطرات یا آسیب ها
تخصیص زمان کافی به کشف ایده های جدید برای تولید محصول یا خدمات نوین و بهینه
توسعه کسب وکار براساس جذب سرمایه گذاران جدید و بهبود فرآیند تولید محصولات
آشنایی با چرخه NPD
5 کارشناس ترید مارکتینگ (تهران امیرآباد)
شرایط احراز:
جنسیت تفاوتی ندارد
مدرک تحصیلی: کارشناسی
سابقه کار: حداقل 4 سال
سن 27 تا 34
شناسایی، توسعه، یا ارزیابی استراتژی، بازاریابی مویرگی، توسعه کانال های فروش، مطالعات ویژگی های بازار 
جنبه های مالی و بودجه بندی توسعه محصول، مانند بودجه، مخارج، اعتبارات تحقیق و توسعه، یا پیش بینی بازگشت سرمایه و سود و زیان
ارائه طرح های پروموشن مشتریان، تدوین پلن فروش متناسب با هر استان
تدوین راهکارهای لازم برای افزایش فروش، پایگاه و میزان خرید، اموزش تیم فروش
6 مسئول برند (تهران امیرآباد)
شرایط احراز:
جنسیت تفاوتی ندارد
مدرک تحصیلی: کارشناسی
سابقه کار: حداقل 4 سال
سن 27 تا 37
تحلیل زنجیره ارزشی برند و اقدامات برند سازی
ترسیم چشم انداز بلند مدت توسعه محصول و تحقیقات بازاریابی
تحلیل بازار و انجام گپ آنالیز در راستای فرصتهای رشد سهم بازار
تحلیل کمی اثربخشی تبلیغات و برنامه ریزی رشد سهم بازار
تهیه استراتژی های برند سازی، مارکتینگ در نقاط فروش
تبلیغاتATL تجزیه و تحلیل بازارهای بالقوه،رقبا و عوامل مؤثر بر تقاضای محصول، داده های جمعیت شناختی، ترجیحات، نیازها، و عادات خرید مشتری
7   حسابدار شرایط احراز:
جنسیت: فقط آقا
سن 25 تا 35
مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
سابقه کار حداقل 4 سال
8 حسابدار انبار مسئولیت نگهداری و پایش سیستم، کنترل موجودی و ریالی کردن انبار، تسلط کامل به فرآیندهای حسابداری انبار،فروش
 تسلط کامل به سرفصل های حسابداری، محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته
تسلط به قوانین ارزش افزوده، خرید و فروش فصل، قوانین و استانداردهای مربوط به موجودی و مصرف کالا
9 رئیس کنترل کیفیت شرایط احراز:
جنسیت: تفاوتی ندارد
سن 25 تا 35
مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
سابقه کار :حداقل 4 سال
محل کار: ساوه- شهر نوبران
آشنایی کامل با روند ادارات غذا و دارو و استاندارد
آشنایی کامل با آزمایش های شیمی و میکروبی منشا غذا
ارتباط با ادارات برون سازمانی و صدور، تمدید و اصلاح پروانه های مربوطه
ارتباط با واحدهای درون سازمانی
10 سرپرست انبار شرایط احراز:
جنسیت: فقط آقا
سن 25 تا 35
مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
سابقه کار: حداقل 4 سال
آشنایی کامل با انبارداری و اسناد و تراکنش های انبارهای مواد،محصول، عمومی
مدیریت و کنترل امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
تعیین مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالاها با توجه به نوع، وزن، حجم و میزان مصرف آنها
رسیدگی به موجودیهای انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در فواصل معین
تهیه گزارش مالی انبار و قیمت اجناس ورودی به انبار و نیازمندیهای مربوطه
انجام امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار به مسئولین مربوطه
11 کارشناس تدارکات شرایط احراز:
جنسیت: تفاوتی ندارد.
سن 25 تا 35.
مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی.
سابقه کار: حداقل 4 سال.
محل کار: تهران امیراباد
پیش بینی میزان مصرف ملزومات و تجهیزات و درخواست تامین و خرید 
دریافت درخواست های خرید داخلی  از واحد های متقاضی و پیگیری تامین آنها
پیگیری اخذ موافقت خریدهای داخلی و خارجی از واحد های ذیربط 
تهیه و ارائه گزارشات مالی و فیزیکی فعالیت های خرید و تدارکات و ارائه به مقامات مافوق 
توانایی مذاکره و ساماندهی امور محوله در حوزه وظایف سازمانی
12 کارشناس برنامه ریزی شرایط احراز:
جنسیت: تفاوتی ندارد.
سن 25 تا 35.
مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی.
سابقه کار: حداقل 4 سال.
محل کار: تهران امیراباد
پیش بینی میزان مصرف ملزومات و تجهیزات و درخواست تامین و خرید و بازپرسازی انبار
دریافت درخواست های خرید داخلی  از واحد های متقاضی و پیگیری تامین آنها
پیگیری اخذ موافقت خریدهای داخلی و خارجی از واحد های ذیربط 
تهیه و ارائه گزارشات مالی و فیزیکی فعالیت های خرید و تدارکات و ارائه به مقامات مافوق
توانایی مذاکره و ساماندهی امور محوله در حوزه وظایف سازمانی

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2520304
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه