۲ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت نوردکاران فولاد غرب آذر ناب خاوری

حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام شرکت نوردکاران فولاد غرب آذر ناب خاوری

شرکت نوردکاران فولاد غرب آذر ناب خاوری برای تکمیل کادر خود در تبریز با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغل شرایط احراز
1 سرپرست تدارکات جنسیت: ترجیحا آقا
تعداد مورد نیاز: یک نفر
با تحصیلات ارشد بازرگانی یا ارشد کسب و کار
حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط
مسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف: 
اخذ برنامه کاری از مافوق
برنامه ریزی به منظور تدارک و خرید داخلی و خارجی  تجهیزات،کالا و خدمات برای شرکت
مقایسه قیمت ها و کیفیت کالاها و خدمات و انتخاب بهترین و ارزشمندترین آن ها
ارتباط با بخش های مختلف شرکت و برقراری ارتباط شرکت با تامین کنندگان داخلی و خارجی
 تهیه به موقع کالا ،تجهیزات و خدمات برای بخش های مختلف و رفع نیاز آن ها به منظور دستیابی به اهداف سازمانی
جستجو و شناخت بازار و شناسایی تامین کنندگان موجود به منظور گزینش بهترین آن ها از نظر قیمت و کیفیت
انجام مناقصات و مزایده ها در صورت لزوم جهت انتخاب تامین کنندگان مورد نظر و پیگیری و اجرای کلیه امور مربوط 
انجام مذاکره و تعامل ساختار یافته با تامین کنندگان خدمات و تجهیزات 
نظارت بر آنالیز قیمتی پروفرم های دریافتی از فروشندگان
نظارت بر روند صحیح انجام مذاکرات با فروشندگان داخلی وخارجی
خرید و تدارک بهنگام و به موقع کالا و تجهیزات طبق فرایند وبرنامه پیش بینی شده
 نظارت بر عملیات مرتبط با کلیم قطعات تولیدی و ارسالی  شرکت های مختلف
اطلاع از نیازهای واحدها و بخش های مختلف از طریق دستی و یا برنامه های نرم افزاری
نظارت و پیش بینی موجودی انبار در مواردی که نیاز شرکت به کالا و تجهیزات روند ثابت و قابل پیش بینی دارد
اطمینان از ارسال به موقع خرید ها به انبار توسط تامین کنندگان
 نظارت بر فعالیت و انجام وظایف کارشناس تدارکات و ارایه رهنمود در جهت تسریع و صحت عملیات
بررسی پرداخت ها و فاکتور ها و نظارت بر کارهای مالی که در جریان خرید اتفاق می افتد
 بررسی زنجیره تامین و لجستیک به منظور اطلاع دقیق از زمان و نحوه ارسال کالا و انجام خدمات
نظارت برعقد قرارداد با تامین کنندگان و توافق نامه های فی مابین
شرکت در جلسات داخل وخارج و ارایه گزارش و پیگیری مصوبات
شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی به منظور آشنایی با شرکت های تولیدی و خدماتی بهینه
تهیه گزارشات تحلیلی برای ارایه به مدیریت
تهیه گزارشات سالیانه  شامل برنامه ها و میزان پیشرفت آن و ارایه پیشنهادات لازم در جهت بهبود امور تدارکات
انجام سایر امور مربوطه محوله از طرف مافوق
2 کارشناس خرید داخلی جنسیت: ترجیحا آقا
تعداد مورد نیاز: یک نفر
با تحصیلات حداقل کارشناسی ترجیحا مهندسی صنایع
حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط با بازرگانی
آشنا به زبان انگلیسی
شرح وظایف:
اخذ برنامه کاری از مافوق
 دریافت سفارش کالا و خدمات مورد نیاز  شرکت و واحدهای صف و ستاد سازمان
پیش بینی مبالغ خرید خدمات و کالاهای مورد نیاز جزیی و داخلی واحد متبوع و سایر سازمان ها و اقدام برای اخذ اعتبارات لازم و توزیع آن بین تنخواه داران.
 نظارت بر نحوه خرید و کیفیت کالا و خدمات جزیی و داخلی مورد نیاز، اعمال کنترل های لازم و تایید اسناد مربوط.
نظارت بر جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از فروشندگان لوازم و کالاها و هماهنگی به منظور خرید کالا از فروشندگانی که از نظر قیمت و مرغوبیت اجناس مناسب تر می باشند.
نظارت بر اخذ درخواست های خرید از واحدها و اولویت بندی درخواست ها بر حسب میزان نقدینگی و نیاز و ضرورت سازمانی.
تلاش در جهت خرید و تدارک بهنگام و به موقع کالا و تجهیزات و خدمات مورد نیاز
خرید کالا هایی از قبیل مواد شیمیایی وانواع ورق ها صنعتی از طریق بورس کالا
پیگیری برای دریافت سهمیه مواد شیمیایی وسایر مواد از طریق اتاق بازرگانی وصنعت ومعدن
کنترل و راهنمایی تحویل کالای خریداری شده به واحد انبار و یا درخواست کنندگان کالا.
شرکت در جلسات کمیسیون معاملات بر حسب ضرورت و دستور مافوق. 
تنظیم اسناد خرید و هزینه جهت ارسال برای اداره حسابداری و صدور چک.
انجام خرید های خدمات عمومی و پشتیبانی برای سازمان های داخلی شرکت طبق دستور مافوق. 
کنترل و نظارت بر کیفیت و کمیت عملکرد پیمانکاران متولی امور پشتیبانی و خدمات عمومی شرکت.
هماهنگی با انبار درزمینه تحویل وتحول اسناد ومدارک خرید 
تهیه گزارشات تفصیلی  به دستور مافوق جهت ارایه به مدیریت
انجام سایر امور محوله مربوط به شغل  توسط مقام مافوق 
3 کارشناس خرید خارجی جنسیت: ترجیحا آقا
تعداد مورد نیاز: یک نفر
با تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا مدیریت کسب و کار
حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط با بازرگانی
مسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف:·    
اخذ برنامه کاری از مافوق
دریافت درخواست های خرید از مافوق و بررسی  وبرنامه ریزی برای خرید آن ها
همکاری با  رئیس واحد  در استعلام و اخذ پروفرم از منابع موجود در راستای سیاست توسعه منابع خرید ( سازندگان و فروشندگان )
همکاری در انجام مذاکرات مرتبط در زمینه های بازرگانی با فروشندگان به منظور اخذ پروفرم نهایی
دریافت پروفرم ها از فروشندگان خارجی وآنالیز قیمت با موارد مشابه داخلی با توجه به تبدیل نرخ ارز 
ثبت سفارش خرید در سامانه جامع تجارت ودریافت تخصیص ارز ازطریق این سامانه
 تامین ارز لازم از طریق صرافی باهمکاری واحد مالی وهماهنگی بافروشنده در زمینه دریافت هزینه های خرید
ارتباط وهماهنگی با شرکت های ترخیص کار برای ترخیص کالای خریداری شده از گمرک
 رعایت مقرارت استاندارد کالا ضمن همکاری با سازمان استاندارد 
ارسال مشخصات فنی محصولات به مهندسی و واحد های مربوطه و اخذ تاییدیه فنی از ایشان
انجام پیگیری های لازم از مدیریتهای مربوطه جهت تخصیص منابع مالی مورد نیاز خرید 
انجام پیگیری لازم جهت ساخت قطعات از سازندگان و فروشندگان
استعلام شرکت حمل از بازرگانی جهت حمل کالای خریداری شده و پیگیری دریافت اسناد حمل
دریافت درخواست خرید از برنامه ریزی و ثبت دریافت آن در سیستم 
 پیگیری زمان و سایر شرایط تحویل کالا تا مرحله صدور رسید انبار
انجام پیگیری های لازم جهت رفع مغایرتهای احتمالی اعلام شده توسط کنترل کیفیت
انجام کلیه عملیات مرتبط با تمامی قطعات تولیدی شرکتهای مختلف
شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی به منظور شناسایی شرکتهای تولیدی بهینه
تحقیق و شناسایی شرکت های ارایه کننده تسهیلات خریدهای خاص
 انجام امور اداری جهت تسهیلات اقامت و حضور تیم های بازدید کننده شرکتهای فروشنده از خط تولید 
انجام اقدامات اداری جهت صدور دعوتنامه و ویزای نمایندگان شرکتهای فروشنده
همکاریهای مستمر با نمایندگان مستقر در ایران جهت تسهیل در ارتباطات فی مابین
تهیه و تنظیم قرارداد های خرید با شرکت های خارجی ( حضوری و مکاتبه ای )
تهیه و تنظیم گزارشات هفتگی براساس موجودی انبار و تهیه آمار و ارقام کالاهای در راه ، در گمرک و در حال ترخیص
حفظ و حراست از اطلاعات قابل دسترسی
کنترل ابزار در اختیار و اطمینان از صحت عملکرد آنها
شرکت در دوره های آموزشی مورد نیاز به منظور ارتقای سطح کیفی کار و دانش فنی
تهیه آمار و گزارشات مورد نیاز
رعایت استانداردهای تعیین شده در انجام کار
انتقال مسایل و مشکلات به مافوق
مشارکت در کار تیمی
انجام سایر وظایف محوله در رایطه با شغل از طرف مافوق
4 کارشناس اقتصادی تعداد مورد نیاز: یک نفر
با تحصیلات کارشناسی ارشد اقتصاد / مدیریت مالی / مدیریت کسب و کار ترجیحا فارغ التحصیل از دانشگاههای برترایران
با حداقل 5 سال سابقه کاراقتصادی 
آشنا به نرم افزار کامفار
مسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف:    
دریافت برنامه کار از مافوق
مشاوره در امور مربوط به سرمایه گذاری
مشارکت و همکاری در ارائه خدمات برنامه ریزی، ارزیابی، پیش‌بینی و مشاوره در زمینه‌های مختلف اقتصادی
انجام مطالعات امکان سنجی(فنی و اقتصادی) جهت تجاری سازی یافته های پژوهشی 
انجام مطالعات کارشناسی در خصوص وضعیت بازارهای هدف داخلی و خارجی و تحلیل مشتریان، مخاطبین و رقبای بالقوه و بالفعل جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولین مربوطه
تهیه و تدوین طرح های تجاری در خصوص طرح های پژوهشی  با هماهنگی مسئولان مربوطه
انجام بررسی های کارشناسی در خصوص برآورد منابع و امکانات مورد نیاز جهت تجاری سازی طرح ها
تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی هزینه-فایده در ارتباط با طرح های مورد نظر به مسئولین مربوطه
پیگیری و هماهنگی اخذ نظرات تخصصی مدیران و متولیان طرح ها جهت ارائه گزارشات امکانسنجی دقیق و کارشناسی
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
5 کارشناس صادرات جنسیت: ترجیحا آقا
تعداد مورد نیاز: یک نفر
با تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا مدیریت کسب و کار
حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط با صادرات
مسلط به زبان انگلیسی
شرح وظایف:
دریافت برنامه کار از مافوق
تشکیل پرونده های فروش خارجی و پیگیری تکمیل آن
همکاری در تهیه و تنظیم قراردادهای فروش با شرکت های خارجی
جمع آوری و تجزیه وتحلیل اطلاعات محصولات شرکت جهت کاربرد آن در ارتباط با مشتریان
همکاری در مطالعات و بررسی های شناخت شرکت های رقیب در بازارهای خارجی
رعایت استانداردهای تعیین شده در فروش خارجی محصول
حضور در جلسات کاری،ارایه گزارش پیشرفت فعالیت های در دست اجرا و پیگیری مصوبات آن
مطالعه و بررسی کارشناسی روشهای فروش خارجی و ارایه پیشنهادات در خصوص محصولات و خدمات جدید
همکاری در جهت توسعه و پشتیبانی کانال های فروش خارجی و انجام ارتباطات موثر
شرکت در جلسات با مشتریان محصولات و ارایه مشخصات فنی محصول
تهیه و ارایه پاسخ مشتریان در زمینه مشکلات و مسایل فی مابین  با همکاری رییس واحد
شرکت در سمینارها و کنفرانس های مربوطه با نظر و موافقت مافوق
انجام امور اداری جهت صدور تسهیلات اقامت و حضور تیم های بازدید کننده خریداران خارجی محصول از خطوط تولید
بررسی انجام اقدامات اداری و هماهنگی با واحدهای ذیربط به منظور صدور دعوتنامه و ویزای نمایندگان شرکت های خریدار محصول
همکاری های مستمر با نمایندگان مستقر در ایران جهت تسهیل در ارتباطات فی مابین
ایجاد همکاری با سایر همکاران و واحدهای ذیربط در خصوص پیگیری و اتمام کارهای در دست اقدام
ارایه مدارک مورد نیاز خریداران  و بانک ها و موسسات مربوطه
شرکت در مناقصات خارجی و تهیه کلیه اسناد مربوطه
حضور در نمایشگاه های بین المللی داخل یا خارج با موافقت مافوق و ارایه گزارش بازدیدها
انتقال مسایل و مشکلات به مافوق وارایه راهکارهای ممکن در راستای حل مسایل
برنامه ریزی و اجرای آموزش برای مشتریان در صورت نیاز وایجاد هماهنگی های ضروری
انجام سایر وظایف محوله از طرف مافوق
6 انباردار جنسیت: آقا
تعداد مورد نیاز: دو نفر
با حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مدیریت صنعتی/ صنایع /حسابداری /کامپیوتر
با حداقل 2 سال سابقه کاری در حوزه انبارداری و برنامه ریزی و کنترل موجودی
شرح وظایف:
اخذ برنامه کاری از مافوق
انجام سازماندهی و طبقه بندی در چیدمان انبار به منظور دسترسی سریع و ایمن به اقلام
نصب برچسب شناسایی LABEL بر روی کلیه اقلام و قطعات موجود در انبار شامل اطلاعاتی نظیر نام قطعه، کد قطعه وشماره سریال آن
کنترل وضعیت حفاظت فیزیکی انبار از نظر عدم دسترسی افراد متفرقه و غیر مجاز به اقلام موجود در انبار
پایش وضعیت کالاهای موجود در انبار و چیدمان صحیح آن ها به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی
ثبت دقیق تحویل وتحول قطعات و اجناس از انبار و گرفتن تراز در پایان هر روز کاری
تطبیق درخواست های واصله اعم از خرید یا حواله از انبار با مجوز ها و امضاهای مجاز و در صورت لزوم انجام هماهنگی های مورد نیاز با قسمت ها و مسولین
انجام انبار گردانی و ارایه گزارش های ادواری و موردی از موجودی انبار به مسولین مربوطه
دقت در ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه و تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضاء قبوض و فرم ها و اسناد مربوطه
کنترل کالاها از نظر انطباق کمی و کیفی با نمونه ها یا مشخصات مندرج در حواله و اسناد درخواستی در هنگام تحویل و تحول
نظارت بر کار کارگر انبار و ارایه رهنمودهای لازم برای انبار کردن انواع کالاها با توجه به نوع،وزن،حجم و میزان مصرف آن ها
رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از بروز ویا به حداقل رساندن آسیب های ممکن
گزارش آماری موجودی ها و گزارشات مورد نیاز مقام مافوق
بررسی فرآیند های موجود و ارایه پیشنهاد بهبود کمی و کیفی آن ها
درخواست تامین کمبودهای واحد انبار و پیگیری تامین تا حصول نتیجه
انجام سایر وظایف محوله از طرف مافوق در ارتباط با پست شغلی
7 اپراتورتولید جنسیت: آقا
تعداد مورد نیاز: چند نفر
با مدرک کارشناسی برق و مکانیک 
حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط 
آشنا به زبان انگلیسی
اپراتور خط پلی اورتان کانتینیوس مهندس مکانیک آشنایی مقدماتی با دستگاه آلات صنعتی و مسائل فنی مربوطه
توانایی کار با ابزارآلات صنعتی و مهندس برق
آشنایی مقدماتی با مباحث برق صنعتی و اپراتوری دستگاه 
8 کارشناس شبکه جنسیت: آقا
تعداد مورد نیاز: یک نفر
با مدرک کارشناسی ارشد انفورماتیک و رشته های مرتبط
با سابقه کاری حداقل 2 سال
ترجیحا فارغ التحصیل از دانشگاههای برترایران
شرح وظایف:
رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه
نگهداری و مدیریت شبکه
بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی
نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه و ارجاع اشکالات مربوطه
پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه و واحد ها
پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه و مراکز شامل (اتوماسیون اداری، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد و ....)
انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT
مشاوره در زمینه ITو راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها
بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده
نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها
 همکاری در بررسی نیازمندیها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستمهای موجود
آشنایی با سخت افزار و نرم افزار
کابل کشی سیم کشی سوکت زنی شبکه نصب و نگهداری دوربین مدار بسته
چابک و سریع باشد و توانایی بالایی در انجام امور محوله داشته باشد.

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2535550
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه