۲ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت پترومهر امیران نکو شیراز
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام شرکت پترومهر امیران نکو

شرکت پترومهر امیران نکو در استان فارس (شیراز) در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارشناس حسابداری - دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته های حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی و اقتصاد (تمام گرایش ها)
- دارای حداقل 3سال تجربه کاری مرتبط
- آشنا با بودجه نویسی
- آشنا به خواندن، نوشتن و مکاتبات تجاری به زبان انگلیسی (business English)  همچنین آشنایی با زبان ترکی استانبولی مزیت محسوب می گردد
شرح وظایف :
- برنامه‌ریزی جهت تامین منابع مالی مورد نیاز واحدها و اعمال نظارت و مدیریت بر آن‌ ها
- مشارکت در برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهاد‌ها و سیاست‌ های مالی و نظارت بر حسن اجرای آن ها
- همکاری با مدیریت و سایر مسئولان در امکان ‌سنجی مالی طرح ‌ها و پروژه ها
- بررسی بازار جهت کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سودآوری موسسه و پیشرفت نسبت به رقبا
- بررسی و تطبیق وضعیت مالی پروژه‌ های شرکت و تحلیل و تحلیل وضعیت به صورت آماری
- ارتباط با سایر سازمان‌ها و نهادهای ذی صلاح در خصوص مسائل مالی
- تنظیم، تدوین و ارائه گزارش ‌های مالی به صورت منظم و دوره ای بر اساس نیاز شرکت و ارائه به مدیریت
- برنامه ‌ریزی و کنترل اقلام شرکت به ‌منظور مدیریت دارایی ‌ها و سرمایه در گردش شرکت و برنامه‌ریزی جهت تامین اعتبار مورد نیاز واحدهای مختلف بر اساس سیاست و برنامه سالانه
- مشارکت در فرآیند امکان سنجی اقتصادی جهت درخواست‌ های سرمایه گذاران با توجه به نظر و صلاحدید مدیریت
- کنترل و ثبت فعالیت های مالی، نگهداری سوابق، اسناد و مدارک مالی
- انجام کلیه امور حسابداری نظیر حسابداری حقوق و دستمزد، امور مالیاتی و ... به‌ صورت منظم
- پیگیری مبالغ و وصول مطالبات از طرف‌ های قرارداد در پروژه ها و طرح های شرکت
- نظارت و کنترل به‌منظور حفظ و نگهداری اموال و دارایی‌های شرکت
2 کارشناس فروش و قرارداد - رشته های تحصیلی مجاز: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مدیریت بازرگانی، اقتصاد بازرگانی، MBA، مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد، روابط عمومی، حسابداری
- دارای حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
- مسلط به گفتگو، شنیدن، خواندن و نوشتن و مکاتبات تجاری انگلیسی (business English)
- آشنایی با زبان ترکی استانبولی مزیت محسوب می گردد
- آمادگی اعزام به ماموریت های درون و برون شهری
شرح وظایف:
- تدوین و مشارکت در تدوین پیش نویس اهداف و برنامه های عملیاتی فروش
- انجام تحقیقات بازار به منظور قیمت گذاری و پیش بینی کشش بازار
- تحقق برنامه ای فروش سازمان
- پیش بینی نقطه سفارش خرید ملزومات مرتبط با فروش محصول و محصولات و ارائه گزارش به مدیریت
- شناسایی و جمع آوری اطلاعات مشتریان سازمانی فعلی، بالقوه و از دست رفته و مذاکره تا عقد قرارداد
- مذاکره به منظور جذب نماینده در داخل و خارج کشور
- مذاکره و پیگیری تا عقد قرارداد به منظور تحقق اهداف فروش
- شناسایی و آنالیز رقبا، تهیه گزارشات و ارائه به مدیریت
- شرکت در جلسات داخلی و برون سازمانی
- حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با محصولات، شناسایی مشتریان و سرمایه گذاران و تهیه و ارائه گزارش به مدیریت
- برآورد بودجه فروش و تایید هزینه های واحد فروش
- تعیین نرخ های تخفیف و برنامه های قیمت گذاری خاص

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 8 تا 17

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2430927
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه