۲ سال پیش

استخدام کادر مدیریتی با ۱۵ سال سابقه کار از سراسر کشور

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام کادر مدیریتی از سراسر کشور

به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری همکاری از سراسر کشور (محل کار گلستان- گرگان) نیازمندیم:

عنوان شغلی شرایط احراز
نیروی دفتری اولین معیار استخدام:
سن بالای 40 سال
جنسیت: آقا یا خانم
حتما مجرد باشد 
زیر چهل سال نباشد چون ما 15 سال سایقه کاری مدیریتی مستند میخواهیم
15 سال سابقه کاری مکتوب که حداقل پنج سال سابقه ایشان معاون ی سازمان یا شرکت یا واحد صنعتی یا اینکه دستیار مدیرعامل واحد صنعتی باشد و حداقل بتواند 150 نفر به بالا رو مدیریت کند
حقوق ماهی بیست و پنج میلیون تومان و صد ساعت اضافه کار ثابت در ماه و بیمه دارد 
اگر از شهرهای دیگر استان باشند پنجاه درصد هزینه اقامت را به ایشان پرداخت میکنیم
در صورتی که نتوانیم باهم کار کنیم حقوق ماه اول زیر ده میلیون و بالای پنج میلیون پرداخت خواهد شد
بخشی از وظایف:
برنامه ریزی برای کارهای روزانه مدیرعامل مانند: جلسات کاری و اعلام زمان بازدیدها، تماس ها، چک کردن پیام و ایمیل های کاری، نحوه پذیرایی از مهمان ها.
همراهی مدیر در جلسات، قرارهای ملاقات و سفرها.
انجام هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی برای جلسات داخل شرکت مانند: جلسات اعضاء هیئت مدیره، کارکنان و مدیر، جلسات آموزشی کارمندان.
بایگانی تمامی فاکتورها، یادداشت ها، اسناد و گزارش های مالی و مهم شرکت.
مدیریت بر تماس های دریافتی، سؤالات و درخواست های کارکنان و همچنین مشتریان.
انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی.
قدرت تحلیل از رفتار و  گزارشات معاونین و مدیران و و انحراف گیری و تحلیل علل ان .
امکان ارایه پیشنهاد در  تدوین برنامه و بررسی سیاست های اتی شرکت 
در برخی مواقع، جواب دهی به ایمیل ها، تماس و نامه های دریافتی از سوی مشتریان و شرکاء کاری، از جانب مدیر.
در صورتی که مدیر در سفر کاری باشد و یا به هر دلیلی حضور فیزیکی در شرکت نداشته باشد، ارزیابی و مدیریت بخش های مختلف شرکت و کارمندان بر عهده دستیار خواهد بود.
ثبت سوابق و رزومه های دریافتی از کارمندان و متقاضیان استخدام.
اطلاع رسانی بخش نامه ها، آیین نامه ها، قوانین داخلی جدید و تصمیمات لازم الاجرای مدیر به کلیه بخش های اداری و سازمانی.
تهیه و ارائه گزارش از تخلفات، نقض مقررات کارمندان
رسیدگی و اعلام وضعیت قراردادهای شرکت، تعویق در پرداختی و عدم تعهد به مفاد قرارداد از سوی مشتریان و شرکاء
مهارتهای مورد نیاز:
مهارت های نرمی همچون: برنامه ریزی، حل مسئله، ارتباط مؤثر، تاب آوری، مدیریت زمان، همدلی، شناخت و درک احساسات افراد و…
نظم، خویشتن داری، انعطاف، تعهد، قابل اعتماد بودن و مسئولیت پذیری بالا
دید کل نگر و همزمان دقت به جزئیات امور
درک سریع مشکلات و تخلفات پیش آمده
تسلط بر مهارت های 7 گانه کامپیوتر
روابط عمومی بالا و داشتن روحیه کار تیمی
تفکر نقاد یا انتقادی
تسلط بر زبان انگلیسی و یادگیری سایر زبان ها بسته به نوع همکاری شرکت با کشورهای مختلف
توانایی فعالیت در شرایط کاری سخت و پرفشار
آراستگی ظاهری
مهارت سخت یا دانش فنی مورد نیاز (یعنی اگر فعالیت شرکت در زمینه فروش قطعات و تجهیزات پزشکی است، دستیار بایستی به نحوه کار کردن تجهیزات و اطلاعات پزشکی مرتبط با آن ها کاملا تسلط داشته باشد)
حفظ اطلاعات محرمانه و رازداری
توانایی در تحلیل سیستماتیک
محل کار: گلستان- گرگان
شهرهای موردنیاز: تمام شهر ها

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2454301
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه