۳ سال پیش

استخدام کارشناس اداری (امور منابع انسانی) در شرکت پیمان برق الکتریک فاز

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دعوت به همکاری شرکت پیمان برق الکتریک فاز

شرکت پیمان برق الکتریک فاز واقع در (شیراز مکان شرکت: شهرک صنعتی بزرگ شیراز) جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از علاقمندان دعوت به همکاری مینماید. 

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس اداری (امور منابع انسانی) آقا یا خانم
فردی فعال، متعهد، مسئولیت پذیر و علاقه مند به فعالیت در فضای سالم، صمیمی، احترام آمیز، آموزش محور به همراه درآمد مناسب
دارای حداقل 4 سال در حوزه منابع انسانی
رشته های مدیریت. روانشناسی صنعتی. منابع انسانی
ترجیحا سابقه کار مرتبط در شرکتهای تولیدی
سن : 30 الی 35
مسلط به امور جذب و استخدام
مسلط به امور اداری شرکت تولیدی
شرح وظایف کارشناس اداری:
تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد ها در قالب برنامه های تعیین شده و بودجه های مصوب آنها.
انجام امور پرسنلی کارکنان بر اساس ضوابط شرکت و اداره کار.
آشنا ساختن افراد جدیدالاستخدام با قوانین شرکت و ایجاد تسهیلات به منظور توجیه افراد مزبور.
صدور احکام مربوط به اعزام پرسنل برای دوره های آموزشی در داخل و یا خارج از شرکت.
مدیرت انجام امور مربوط به ایاب و ذهاب پرسنل.
پیگیری مسائل مربوط به انگیزشی و رفاهی پرسنل.
برنامه ریزی آموزش پرسنل تولید در امور مربوط به کیفیت.
انجام امور مربوط به پذیرایی از مهمانان شرکت.
توانایی تعیین چارت سازمانی و جایگاههای شغلی
توانایی تعیین شرح وظایف جایگاههای شغلی
توانایی جذب مناسب پرسنل و مصاحبه و گزینش و تست و تعیین ملاکهای استخدام شرکت 
توانایی برنامه ریزی آموزشی برای پرسنل بخشهای مختلف شرکت   
برنامه ریزی و تدارکات موارد انگیزشی و نگهداشت پرسنل (تشویقات و تنبیهات)
برنامه ریزی و طراحی ارزیابی عملکرد پرسنل
توانایی و مهارت اداره پرسنل و برخورد با پرسنل خاطی
فرصت های نامحدود برای رشد، پیشرفت و یادگیری 

متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود به صورت فایل pdf به ایمیل اعلام شده در آگهی ارسال و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی زمان مصاحبه با شماره مندرجه تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2321477
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه