۱ روز پیش

استخدام کارشناس امور آموزشی در مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان
مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

استخدام کارشناس امور آموزشی در مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان
مشهد
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس, دکتری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 تا 15:45 پنج شنبه 8 تا 13:15- لزوم حضور در شیفت های چرخشی و اضافه کاری بنا به شرایط و بازه های زمانی خاص)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان

 

مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان در مشهد از میان واجدین شرایط با شرح شغل زیر در واحد آموزش جذب نیرو می کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس امور آموزشی
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: خراسان رضوی
شهر مورد نیاز: مشهد
انجام خدمات آموزشی دانشجویان شامل:
پذیرش، ثبت نام و فارغ التحصیلی دانشجویان
انتخاب واحد
امور مرتبط با نظام وظیفه
نظارت بر برگزاری کلاس ها
اجرای امتحانات
سایر امور آموزشی
روابط عمومی بالا
تسلط به نرم افزارهای Word ، PowerPointو Excel
داشتن روحیه کار تیمی
آشنا به مکاتبات اداری
مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی
هدایای مناسبتی
فعالیت در یک محیط پویا، علمی و آکادمیک

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود،به بخش دعوت به همکاری سایت علوم پزشکی وارستگان مراجعه نمایند. (مهلت ارسال رزومه: 10 اردیبهشت)

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2852246
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه