۲ سال پیش

استخدام کارشناس امور اداری و مناقصات مسلط به امور بانکی در اهواز

حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

از واجدین شرایط زیر در اهواز (خوزستان) دعوت به همکاری می نمائیم:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس امور اداری و مناقصات خانم
مدرک تحصیلی: کاردانی به بالا (ترجیحا حوزه IT )
تسلط کامل به سامانه ستاد ایران (جستجو مناقصات، پیگیری صفر تا صد، آماده سازی و بارگزاری اسناد در سامانه، پاکات بندی، اخذ ضمانتنامه)
داشتن حداقل 1 سال سابقه الزامی میباشد
تسلط به استعلام کالا و موارد در خواستی
تسلط به امور بانکی
تسلط به امور ثبت شرکت ها، تغییرات و پلمپ دفاتر جز امتیاز محسوب میگردد.
تسلط به نامه نگاری و بایگانی فیزیکی و سیستمی اسناد
تسلط به اکسل و فتوشاپ
تسلط به گزارش دهی به مدیریت و مطالبات
تسلط به امور اداری و ساماندهی امور
صبور
منظم
دارای صداقت
فن بیان قوی
روابط عمومی قوی
با دقت 

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2594391
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه