استخدام کارشناس بازرگانی خارجی خانم در هلدینگ آرشه کار
(شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:15 تا 17:00 و پنجشنبه ها دو هفته کاری از ساعت 8:15 تا 13:00)
هلدینگ آرشه کار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۶، سنایی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس بازرگانی خارجی |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: 2 سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
شرح وظایف
انجام مکاتبات و ارتباط با فروشندگان خارجی هماهنگی و انجام پروسه واردات از جمله ثبت سفارش ، انجام حواله ارزی ، امور مربوط به سفارش گزاری ، اخذ مجوزهای مربوط به واردات انجام امور مربوط به حمل و نقل بین المللی هماهنگی های مربوط به ترخیص کار از جمله اخذ قیمت ، نحوه همکاری و تعیین ترخیص کار صدور پیش فاکتور ، سفارش خرید و مجوز رسید انبار بابت هر اعتبار در سیستم نرم افزاری حسابداری هماهنگی با شرکت های حمل و نقل داخلی جهت انتقال بار از گمرکات به انبارهای شرکت انجام و هماهنگی امور مربوط به تدارک سفرهای خارجی مهارتها لیسانس (ترجیحا مرتبط) آشنا به نرم افزارoffice مسلط به زبان انگلیسی دارای روحیه همکاری و کارگروهی فعال و باانگیزه داشتن سابقه کاری مرتبط مزایا:
بن خرید
بیمه بیمه تکمیلی پاداش کمک هزینه آموزشی هدایای مناسبتی وام |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
هلدینگ آرشه کار در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی از سال 1382 اقدام به تولید اواپراتور ، کندانسور سردخانه و کویل های حرارتی و برودتی (در سه کارخانه شهرک صنعتی جی، علویجه و شهرک صنعتی صفادشت) نموده است. شرکت آرشه کار با توجه به حساسیت این صنعت و اطمینان از اثر بخشی شایسته، با توجه به تجربه مسئولین خوددر بخش بازرگانی خارجی (از سال 52) ،جهت پشتیبانی از مشتریان خود اقدام به واردات کلیه کمپرسورهای فریونی وآمونیاکی و قطعات سیستمهای تهویه و تبرید از بزرگترین شرکتهای جهان از جمله دانفوس، کوپلند و بیتزر( بدون واسطه) می نماید. همچنین شرکت در سه بخش تولید، بازرگانی و خدمات پس از فروش زنجیره فعالیت خود را در سراسر کشور با ایجاد نمایندگیهای فعال گسترش داده است.
