۶ روز پیش

استخدام کارشناس بازرگانی خانم برای شرکت کازار در کرمان
کازار

استخدام کارشناس بازرگانی خانم برای شرکت کازار در کرمان

کرمان (شهرک صنعتی شماره 2 (خضراء))
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
زن
تمام وقت
(متعاقبا اعلام می شود)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت کازار 

شرکت کازار جهت تکمیل کادر خود در استان کرمان، شهر کرمان (شهرک صنعتی شماره 2 (خضراء)) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس بازرگانی
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد
سابقه کاری: ۲ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: کرمان
شهر مورد نیاز: کرمان
با ظاهری مناسب و آراسته
آشنایی کامل با Word و Excel
روحیه کار تیمی بسیار بالا و آشنایی کامل با روابط سازمانی
رشته های مواد، فرآوری مواد معدنی در اولویت و سپس رشته های بازرگانی و شیمی، دانشگاه های دولتی در اولویت
حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط در امور خرید و فروش (بازرگانی)
فن بیان قوی، تلاشگر و ساعی، خستگی ناپذیر، علاقه مند به کار و پیشرفت کاری، علاقه مند به پیشرفت و استقلال مالی، آمادگی کامل برای سفرهای درون استانی و برون استانی
مزایا:
بیمه
تسهیلات گردشگری
سرویس رفت و برگشت
ناهار
فضای کاری نوساز و شیک با امکانات کامل

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند. لطفا شرایط به دقت مطالعه شود. لازم به ذکر است در بدو استخدام از افراد تعهد محضری و سفته اخذ می شود لذا فقط در صورتی که واجد همه شرایط هستید اعلام آمادگی کنید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
کازار

معرفی شرکت دیرگداز آذرماهان کرمانشرکت دیرگداز آذرماهان کرمان (مالک برند ثبت شده کازار) تولیدکننده مواد اولیه دیرگداز با تمرکز بر ماسه کرومیتی صنایع ریخته گری و ماسه کرومیتی مجرای پاتیل های فولادسازی در اسفند ۱۳۹۶ در کرمان به ثبت رسید. تولید ماسه کرومیتی با کیفیت بالا (SQ) شرکت را به فناور برتر استان کرمان و یکی از چهار تولیدکننده برجسته جهانی این ماده تبدیل کرد. در سال ۱۴۰۰، شرکت تندیس صنعتگر برتر استان را اخذ کرد. محصولات SQ شرکت، جایگزین محصولات وارداتی در صنایع ریخته‌گری شدند. با افزایش ظرفیت تولید، هدف این شرکت تأمین کل نیاز کشور به ماسه کرومیتی استراتژیک است.آدرس شرکت دیرگداز آذرماهان کرمانکرمان، شهرک صنعتی شماره 2 (خضراء)، میدان کار آفرین، بلوار اقاقیا، خیابان چهل و چهارم، پلاک 442

https://iranestekhdam.ir/?p=2849374
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه