۲ ساعت پیش

استخدام کارشناس تولید با بیمه در صنایع ریخته گری سهند آذرین

حضوری
فوق دیپلم, لیسانس, فوق لیسانس
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
مرد
تمام وقت
(شنبه تا پنج شنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام صنایع ریخته گری سهند آذرین 

 

صنایع ریخته گری سهند آذرین جهت تکمیل کادر خود در استان آذربایجان شرقی، ممقان (شهرک شهید سلیمی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس تولید
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی: مدیریت صنعتی، مهندسی صنایع، مواد و متالورژی
سابقه کاری: ۱ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: آذربایجان شرقی
شهرهای مورد نیاز: آذرشهر، اسکو، ایلخچی، بناب، تبریز، خسروشاه، سردرود، سهند، عجبشیر، گوگان، مراغه، ممقان
حداکثر سن 35 سال
توانایی انجام شیفت کاری
مزایا:
بن خرید
بیمه
بیمه تکمیلی
سرویس رفت و برگشت
صبحانه
ناهار
هدایای مناسبتی
اضافه تولید
پاداش تولید
خرید لوازم خانگی و برقی به صورت اقساطی از فروشگاه شرکت

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
صنایع ریخته گری سهند آذرین

شرکت صنایع ریخته گری سهند آذرین با تکیه بر پیشینه 35 ساله موسسان خود 1380 با هدف تولید 20هزار تن قطعات صنعتی وخودرو، در سال 1380 پایه گذاری و تاسیس شد. هدف اصلی از راه اندازی این واحد صنعتی، تولید انواع قطعات چدنی مورد استفاده در صنعت خودرو، صنعت تراکتور سازی، صنایع ریلی، صنایع آب و فاضلاب و نیز سایر صنایع مرتبط بود که برای نیل به این هدف با استفاده از تکنولوژی های جدید مانند کوره های القایی و سیستم های آزمایشی از جمله دستگاه آنالیز عنصری و شیمیایی در زمینی به مساحت 14000 متر مربع، 21000متر زیربنا و با ظرفیت 20/000 تن در سال تاسیس شد. با توجه به اهمیّت حضور در بازارهای جهانی و جلب اعتماد مشتریان، این شرکت اقدام به مستقر سازی 2016:16949 ISO/IATF نموده و موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت 2015:ISO 9001 گردیده است. همچنین نیاز روز افزون بازار به قطعات ریخته گری چدنی، موسسان مجموعه سهند آذرین رابرآن داشت تا در سال 1385 تصمیم به راه اندازی خط اتوماتیک ریخته گری در این واحد گردند که عملیات اجرایی این طرح ده هزار تنی در سال 1386 آغاز و هم اکنون با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات در

https://iranestekhdam.ir/?p=2889256
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه