۸ ماه پیش
استخدام کارشناس ثبت سفارشات و پشتیبانی برای شرکت آسان کارت در تهران
استخدام کارشناس ثبت سفارشات و پشتیبانی برای شرکت آسان کارت در تهران
آسان کارت
تهران (منطقه ۶، فاطمی)
منقضی شده
حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18)
(شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18)
منقضی شده
بروزرسانی
استخدام شرکت آسان کارت
شرکت آسان کارت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه 6، فاطمی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس ثبت سفارشات و پشتیبانی |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: دیپلم
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
کارشناس ثبت سفارشات، پشتیبانی و انجام سفارشات پرداخت های آنلاین ارزی
تسلط به زبان انگلیسی آشنایی کامل با نرم افزارهای آفیس به خصوص اکسل آشنایی با فنون مذاکره و ارتباط با مشتری مهارت در اینترنت و شبکه های اجتماعی آشنایی نسبی با مکاتبات بازرگانی با ضریب هوشی بالا، انعطاف پذیر و آنلاین، از نظر اجرایی توانمند و قابل اتکا آشنایی نسبی با نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ و.. ثبت سفارش پرداخت های خارجی،پشتیبانی سفارش ها و رفع مشکلات فنی از مسئولیت های شرح شغلی مورد نظر است. کارشناس مورد نیاز به صورت تمام وقت مورد نیاز است. کار اولویت اصلی می باشد و نیاز به اضافه کاری به صورت دورکاری در ساعت غیر اداری علاوه بر ساعت های حضوری نیز می باشد. |
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
آسان کارت
آسان کارت ، به ارائه روش های پرداخت بین المللی ویزا کارت و مستر کارت در ایران مشغول است. برای انجام پرداخت های آنلاین بین المللی شما میتوانید پرداخت خود را به آسان کارت بسپارید تا ظرف 3 ساعت انجام شود.
دستهبندی آگهیهای استخدام