۲ سال پیش

استخدام کارشناس ثبت و انجام سفارشات برای مجموعه آسان کارت در تهران

حضوری
سابقه ندارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام مجموعه آسان کارت در تهران

مجموعه آسان کارت در زمینه خدمات اینترنتی، خدمات پرداخت ارزی، ارائه ویزا کارت و مستر کارت، خدمات مرتبط با فرآیند اپلای واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید:

عنوان شغل شرایط احراز
کارشناس ثبت و انجام سفارشات پرداخت ارزی و ارتباط با مشتری
مهارت های مورد نیاز:
آشنایی کامل با نرم افزارهای آفیس به خصوص اکسل
مهارت در اینترنت و شبکه های اجتماعی
تسلط به زبان انگلیسی
آشنایی نسبی با مکاتبات بازرگانی
آشنایی با فنون مذاکره و ارتباط با مشتری
آشنایی نسبی با نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ و..
با ضریب هوشی بالا، انعطاف پذیر و آنلاین، از نظر اجرایی توانمند و قابل اتکا
ثبت سفارش مشتریان، انجام سفارش ها، رفع مشکلات فنی و پشتیبانی آنلاین از مسئولیت های مورد نظر است.
کارشناس مورد نیاز به صورت فول تایم مورد نیاز است
کار اولویت اصلی می باشد و نیاز به اضافه کار به صورت دورکاری در ساعت غیر اداری نیز می باشد.

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و آی دی تلگرام اعلام شده ارسال نمایند.
آی دی تلگرام: (@Asansupport2)
ایمیل: asancardcrm@gmail.com

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2414257
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه