استخدام کارشناس حسابداری برای هلدینگ آرشه کار در تهران
استخدام کارشناس حسابداری برای هلدینگ آرشه کار در تهران
(شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:15 تا 17:00 و پنجشنبه ها دو هفته کاری از ساعت 8:15 تا 13:00)
هلدینگ آرشه کار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۶، سنایی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس حسابداری |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: 2 سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
لیسانس حسابداری و رشته های مرتبط به مالی
آشنایی خوب با اکسل آشنایی خوب به نرم افزار راهکاران سیستم فعال و باانگیزه ، با دقت ، صبور دارای روحیه همکاری و کارگروهی داشتن مدیریت زمان و استرس مزایا:
بن خرید
بیمه بیمه تکمیلی پاداش کمک هزینه آموزشی هدایای مناسبتی وام |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
هلدینگ آرشه کار در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی از سال 1382 اقدام به تولید اواپراتور ، کندانسور سردخانه و کویل های حرارتی و برودتی (در سه کارخانه شهرک صنعتی جی، علویجه و شهرک صنعتی صفادشت) نموده است. شرکت آرشه کار با توجه به حساسیت این صنعت و اطمینان از اثر بخشی شایسته، با توجه به تجربه مسئولین خوددر بخش بازرگانی خارجی (از سال 52) ،جهت پشتیبانی از مشتریان خود اقدام به واردات کلیه کمپرسورهای فریونی وآمونیاکی و قطعات سیستمهای تهویه و تبرید از بزرگترین شرکتهای جهان از جمله دانفوس، کوپلند و بیتزر( بدون واسطه) می نماید. همچنین شرکت در سه بخش تولید، بازرگانی و خدمات پس از فروش زنجیره فعالیت خود را در سراسر کشور با ایجاد نمایندگیهای فعال گسترش داده است.