۲ سال پیش

استخدام کارشناس حسابداری خانم در شرکت تولیدی روئین صافی

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام شرکت تولیدی روئین صافی

شرکت تولیدی روئین صافی واقع در شهریار (تهران) افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس حسابداری - جنسیت: خانم
- سابقه کار: دارای حداقل 2 سال سابقه در زمینه ی حسابداری صنعتی و تولیدی
- سن :حداکثر 35 سال
- تحصیلات: حداقل مدرک کارشناسی حسابداری و رشته های مرتبط
مهارت ها:
- آشنایی با نرم‌افزار‌های مالی و انبار-آشنایی با صورت‌های مالی، ترازنامه‌ و ...
- توانایی گزارش ارقام واقعی هزینه و بودجه مربوطه به تجزیه و تحلیل آنها
- توانایی تعریف و تعیین کدینگ حسابها
- توانایی ثبت و گزارش نویسی حسابها اعم از بازرگانی و صنعتی
- آشنایی با روشهای حسابداری مالی
- توانایی همکاری با حسابرسهای داخلی و مستقیم
- کنترل دارائیهای ثابت
- توانایی انجام محاسبات مربوط به تهیه ترازنامه و صورت وضعیت مالی 
شرح وظایف:
- بررسی هزینه های جاری شرکت و ثبت عملیات مالی بصورت روزانه در نرم افزار حسابداری و بررسی و تنظیم و نگهداری حسابها و تفکیک انواع هزینه ها
- تهیه و تنظیم تراز عملکرد،بودجه ، حساب سود و زیان و سایر صورتهای مالی
- بررسی و تعیین انحرافات و مغایرتهای احتمالی در صورتحساب ها با رسیدها و حواله های انبار
- کنترل قیمت های صورتحساب های فروش و خرید محاسبات مربوطه و امضا صورتحساب پس از اطمینان از صحت آنها
- تهیه خلاصه وضعیت وصولیها، پرداختها، مطالبات، بدهیها، نقدینگی شرکت و ... ارائه آنها به مدیریت مالی
- بررسی، تهیه  و تنظیم ،صدور کنترل و تائید کلیه اسناد حسابداری
- ارائه گزارشهای مختلف از فعالیتهای مالی به صورت مستمر و ارائه آن به مدیر مالی
- بررسی کشف و پیگیری هر گونه مغایرت احتمالی در حسابها و اقدام در جهت تصحیح آنها با اطلاع وتائید مقام ما فوق
- تهیه صورت های مالی سالیانه
- تهیه و تنظیم بودجه سالیانه (در صورت درخواست مدیر مربوطه)
- نگهداری سوابق و مدارک مالی , کنترل فعالیتهای مالی، نظارت و کنترل بمنظور حسن اجرای مقررات , دستورالعملها و بخشنامه های مالی، تهیه و طراحی فرم های مورد نیاز، بمنظور ایجاد هماهنگی در انجام امورمالی واحدهای مختلف
- صدور اسناد مربوط به بستن حسابها و سند افتتاحیه
- بستن حسابها وتهیه صورتهای مالی قانونی و گزارشات پایان سال
- تائید و امضا اسناد پس از انجام کلیه کنترل های لازم
- ارجاع اسناد در فاصله زمانی تعیین شده جهت رویت وتائید نهایی مدیر مالی
- کنترل گردش حسابها و مانده آنها وپیگیری موارد مشکوک یا اشتباهات و صدور اسناد اصلاحی
- شرکت در انبار گردانی و حضور در مسائل انبار
- انجام سایر وظایفی که در چارچوب مسولیت های تعیین شده محول می گردد. 
مزایا:
- بیمه و بیمه تکمیلی از روز اول شروع به کار - سرویس ایاب و ذهاب - حقوق توافقی
- نوع نوع قرارداد: تمام وقت
- ساعت کاری روز های شنبه تا چهارشنبه 7/30 الى 17 + اضافه کار    
- شهرهای موردنیاز: شهریار - صباشهر - شاهدشهر - اسلامشهر - ملارد - مارلیک - فردیس - اندیشه - کرج

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2374958
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه