۱ سال پیش
استخدام کارشناس حسابداری در هلدینگ آرشه کار
حضوری
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:15 تا 17:00 و پنجشنبه ها دو هفته کاری از ساعت 8:15 تا 13:00)
(شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:15 تا 17:00 و پنجشنبه ها دو هفته کاری از ساعت 8:15 تا 13:00)
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
هلدینگ آرشه کار جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس حسابداری |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: حسابداری
سابقه کاری: ۵ تا ۹ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
1- لیسانس حسابداری و رشته های مرتبط به مالی
2-تسلط با حسابداری خرید، فروش، انبار 3-آشنایی خوب با بهای تمام شده 4- آشنایی خوب با اکسل 5-آشنایی خوب به نرم افزار راهکاران سیستم 6- با تجربه کاری در شرکتهای تولیدی 7- فعال و باانگیزه ، با دقت ، صبور 8-دارای روحیه همکاری و کارگروهی 9-داشتن مدیریت زمان و استرس 10- رده سنی: 20 تا 42 مزایا:
بن خرید
بیمه بیمه تکمیلی کمک هزینه آموزشی ناهار هدایای مناسبتی وام |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
هلدینگ آرشه کار
هلدینگ آرشه کار با تجربه 50 سال در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی و تولید اواپراتور ، کندانسور سردخانه و کویل های حرارتی و برودتی (در سه کارخانه شهرک صنعتی جی، علویجه و شهرک صنعتی صفادشت) و همچنین در صنعت تاسیسات در زمینه مشاوره، طراحی و ارائه خدمات مهندسی، واردات انواع سیستم های تهویه مطبوع، فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می نماید.
دستهبندی آگهیهای استخدام